Ik heb een website over pc games
en ik ben niet goed in php en nu wou ik vragen of iemand een script wou maken.
Waarmee je heel simpel een review of preview kan toevoegen
met de volgende optie's
- Admin
- Reviews toevoegen in HTML
- Previews toevoegen in HTML
- reageren op previews en reviews
Zoals Erik en Romano al zeggen, is het onnodig om 2 keer achter elkaar te posten. Tenzei je na 24 uur een bumbje wilt.
Daan, waar heb je eigenlijk meteen zo'n systeem voor nodig? Een website voor games maak je niet 1-2-3. Je kan beter eerst beginnen met de site zelf (html & css)
Lijkt me toch zeer sterk dat je dan nogsteeds niet de kennis hebt om dit zelf te maken, en het verbaast me dan je dit pas na 3 jaar inbouwd. Meestal is het toch wel een must voor een game-community.
Maar heb je al iets gevonden/proberen te maken? Ik kan anders ook even kijken of er een mogelijkheid is om mijn bestaande systeem aan te passen.
Volgens mij ben je er al als je gewoon een nieuwssysteem pakt, meestal hebben ze wel iets van een index/archief waarna je verder kan klikken naar een bepaald bericht. Dan nog een lijstje van De laatste 5 berichten (al dan niet uit een bepaalde categorie) en klaar ben je. En met een beetje goed zoeken vind je er eentje met een admin, dan kan je gemakkelijk je reviews toevoegen, wijzigen, reacties/gebruikers beheren en misschien wel ipadressen bannen.
Maar waarom vinden mensen toch altijd 100 keer het wiel uit? Zo'n site bestaat toch al? Waarom zouden de mensen nu naar jou site komen als je weinig extra te bieden hebt?
Ik ben hier altijd redelijk nuchter over... Heb je niks nieuws/origineels, begin er dan niet aan want dan vind ik het persoonlijk snel zonde van het werk.
Niet bij alles geld: Beter goed gejat dan slecht verzonnen. En probeer maar eens goed te jatten....
[edit]als je nou edit had gedaan in plaats van een nieuw bericht had dat weer 1 post gescheeld van de 21309422 stel je voor :-O
(kan een admin/mod zien hoeveel posts totaal zijn gemaakt ?? :-P[/edit]
Het gaat in dit geval absoluut niet om het aantal posts. Dat doet er niet toe. Wat er wel toe doet, is dat je door herhaaldelijk in je eigen topic te posten hem steeds bovenaan de laatste forumberichten houdt.