ik ben bezig met onze site te vernieuwen, zo ziet hij tot nu toe uit..:

http://www.de-menner.nl/NIEUW/

je kunt inloggen met test en w8woord test
aub niet gaan kloten met berichten ed, als je toch zo graag berichten wilt versturen doe het dan aan Ronny

graag reacties wat jullie er tot nu toe van vinden en wat er beter kan!
design is nog niet helemaal af..

ben benieuwd
Nogal saai met kleuren en erg begin-jaren-internet-layout...
wanneer komt er een Nederlandse versie? dan wil ik nog wel eens kijken, ik kom er echt niet uit ^^
idd, saaie lay, welke taal is het eiygluk? meer padding bij de tabellen, en meer kleuren/afwisseling
saai layout enz. wat ji zegt jonathan, het lijkt me Fries. In ieder gevaal geen gronings en als het drents was, dan zou jij het moeten wete jonathan.
whaha:p nee tis Limburgs ;)
en ja, zoals ik al zei, design moet nog komen, het gaat me nu alleen om het script gedeelte

jonathan wat bedoel je met meer padding bij de tabellen?
Ron schreef op 30.10.2006 18:41
whaha:p nee tis Limburgs ;)
en ja, zoals ik al zei, design moet nog komen, het gaat me nu alleen om het script gedeelte

jonathan wat bedoel je met meer padding bij de tabellen?

Zie mijn vorige post eens! ga daar eerst ma iets aan doen;) Zal je host leuk gaan vinden als iedereen dat doet;)

GR. mebus
Het lijkt helemaal geen Frysk, want dat is echt nog een stuk erger. Daarbij ziet het er nogal uit als een zoals ik ze noem, een plaatselijke site. Niet voor heel Nederland dus, dus ook geen Algemeen Beschaafd Nederlands nodig volgens mij.

En zo ernstig is die layout nog niet eens. Hij mag er dan wel niet te flitsend uitzien, hij is wel overzichtelijk en effectief. Ik heb me geen seconde aan de layout geërgerd. Ik heb er ook niet naar opgekeken of bewonderd, maar ik heb me in ieder geval niet geërgerd. En dat is al best positief.
Jelmer schreef op 30.10.2006 18:43
...helemaal geen Frysk, want dat is echt nog een stuk erger. .....

Huh zegt iemand uit Ljouwert dat?

En even ontopic. Ik vind het lettertype van de header echt verschrikkelijk. Voor de rest sluit ik me aan bij Jelmer

Reageren