Hallo,
Ik ben echt een leek op PHP gebied (nee hé niet weer één) maar heb toch een vraag.
Ik heb een script waar leden op een wielerforum een tijd kunnen invullen hoelang ze over een beklimming van een berg doen. Tot hier gaat het allemaal goed :-)
Maar ik zou graag die tijden (als beheerder) evt bij een foute invoer willen verwijderen of aanpassen.
Sorteren doet hij nu op tijd, dus de snelste tijd staat bovenaan de lijst zie : http://www.wielertoerist.nl/index.php?pag=helling&id=4 Verder hoeft hij met dit script niks te doen.
Daar heb ik verder ook geen problemen mee :-), weet alleen niet hoe je tijden en opmerkingen moet verwijderen en wijzigen :-(
Ik snap dat jij geen probleem hebt met het feit dat jouw database corrupt wordt. Wij hebben daar wel een probleem mee want als jouw site populair wordt en je krijgt veel hits, wil jij het geheel wel eens gaan uitbreiden en dan moet er heel veel in PHP geknutseld worden om de boel weer recht te breien. En wie krijgen dan weer de vragen?? Juist...
Daarom luister nou gewoon naar mensen die geen newbie meer zijn en deze vragen elke dag 20 keer krijgen. Zet een tijd in een veld met het type TIME
Klaasjan :
Is zeker niet de bedoeling om eigenwijs te zijn, zeker niet op dit gebied. Maar ik begreep uit bovenstaande discussie dat het niet om een exacte 'tijd' ging maar gewoon om getallen. En dat omzetten eigenlijk niet nodig was.
Maar ik ga mijn huiswerk doen ;-)
[quote='Cees schreef op 31.10.2006 13:40']Sorteren doet hij nu op tijd, dus de snelste tijd staat bovenaan de lijst zie : http://www.wielertoerist.nl/index.php?pag=helling&id=4 Verder hoeft hij met dit script niks te doen.
Daar heb ik verder ook geen problemen mee :-), weet alleen niet hoe je tijden en opmerkingen moet verwijderen en wijzigen :-(
Ik snap dat jij geen probleem hebt met het feit dat jouw database corrupt wordt. Wij hebben daar wel een probleem mee want als jouw site populair wordt en je krijgt veel hits, wil jij het geheel wel eens gaan uitbreiden en dan moet er heel veel in PHP geknutseld worden om de boel weer recht te breien. En wie krijgen dan weer de vragen?? Juist...
Daarom luister nou gewoon naar mensen die geen newbie meer zijn en deze vragen elke dag 20 keer krijgen. Zet een tijd in een veld met het type TIME[/quote]
IK heb even gekeken en dit veld stond al in TIME :-)