maar dat zou wel een paar weken duren om in te studeren ;-)

Oefening baart kunst :D, ik kan bijv. al vader jacob op de piano pingelen met 2 vingers :D
Jan, Rock around the clock, daar weet je vast iets moois op te verzinnen :).
Toen ik begon met keyboard spelen was ik er helemaal gek van en bleef het stuk over en over doen.
Ik had hem ook al gezien, wel een leuk stukje muziek! Komt er ook nog een muziek site jan ;)
Een muzieksite zie ik er zo snel nog niet van komen. Ik ben wel van plan er nog meer video's op youtube te zetten. Wie weet nog van die Bumble Bee of Rock Around the Clock ;-)
Ik denk dat ik wel les zou willen hebben van je Jan.
http://www.jankoehoorn.nl/
Echt leuk Jan :) Voor zulk soort dingen vind ik de Koffiehoek, om te kunnen zien wat mensen van PHPhulp nog meer doen.

Keep it coming :)
Ja, het is nog geen "Flight of the Bumble Bee", maar het is al wel iets sneller ;-)
Jan Koehoorn schreef op 01.11.2006 08:35
Hahaha, nee fierljeppen kan ik niet. Ik heb wel de neiging om me 100% in mijn hobbies te gooien. Vooral vroeger nogal eens met teveel perfectionisme. Tegenwoordig ben ik nog steeds fanatiek, maar meer met een knipoog (dat hoop ik tenminste).

Waar ik bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht in ben zijn technische dingen als klussen in huis, sleutelen aan auto's enz. Dat laat ik graag aan anderen over.

Nou, klussen in huis, daar ben ik dan weer goed in :)
Haha, ik ben goed in dansen op zo'n dance dance revolution mat.
www.ddrnl.com (voor de leken)
Het is erg leuk en verslavend, ben nog geen pro maar hoe meer ik oefen hoe beter et gaat.
lol simon ik was eens op een LAN in engeland, was ook die zooi daar. Wij met 2 man tegen 1 persoon random uit publiek, dachten wij

bleek daar de EK ddrvl te zijn en we tegen de verliezend finalist bezig waren, nooit zo hard ingemaakt. Ken je aerodynamic van Daft Punk, daarop ging hij zonder fouten :o

Reageren