Fingerprint is altijd veilig ;-)
Tenzij je bij CTU o.i.d. werkt zullen ze je vingerafdruk echt niet gaan vervalsen om wat (persoon)gegevens van jou te gaan jatten!
Maar er zijn ook wel zat goede proggies voor te vinden die je voor gewone wachtwoorden kunt gebruiken.
In principe wordt met bijna elke USB stick tegenwoordig een versleutelingsprogramma'tje mee gegeven, waarmee je je gegevens kan beveiligen.
Er zijn ook oplossingen die met je vingerafdruk werken, die zijn ook wel veilig.
Het is maar net wat je zelf wilt. (overigens is het slimmer om voor jezelf een gemakkelijk te onthouden wachtwoord te nemen, zodat je hem niet op hoeft te schrijven of op te slaan)
Fingerprint reader is nu wel betrouwbaar, maaruh, niet meer met vette vingers aan je screen komen ;)
Maar ook de proggies die er nu geleverd worden zijn erg veilig!
volgende probleem, ik werk met 3 besturings systemen, mac, linux en windows, wat blijkt nu wat ik op kan maken uit de specs die ik lees dat de programma's voor codering en fingerprint etc alleen onder windows werken.....
Dit is vaak wel het geval inderdaad, misschien dat er uitzonderingen zijn maar niet bij mij bekend, dan kun je toch beter gaan voor een gewoon master password.
Dit is vaak wel het geval inderdaad, misschien dat er uitzonderingen zijn maar niet bij mij bekend, dan kun je toch beter gaan voor een gewoon master password.
Dat password hoef je niet op te slaan op het stikkie he, als je die kwijt bent, kan je er helemaal niet meer op ;)