Hallo,
Ik heb op mijn website een mailformulier in flash staan, maar helaas werkt het niet zoals hij moet werken.
Ik heb hetzelfde script als eerst, en eerst deed hij het prima..
Hij is van de een op de andere dag "niet-werkend" geworden terwijl er niets veranderd is.
het is geen probleem met ongewenstepost of dat de webhost geen php ondersteund want ik gebruik geen spamfilter en het script werkte eerst ook heel normaal. Ik heb al geprobeerd enkele aanpassingen te maken in het script, maar het werkt niet..
er zit in het flashbestand die ik net poste een verwijzing naar sendmail1.php terwijl er een bestand bijzit dat sendmail.php heet, even voor de duidelijkheid dat het daar niet aan ligt. de gewone sendmail ben ik mee aana het proberen om hem weer werkend te krijgen, en daarom zit er even een backup met andere naam bij.
Dan zit het dus toch in de mailserver dat ie het waarschijnlijk blokt.
Maar jij zei dat je vanaf school een stuurde right?
Welk email adres had je toen ingevuld?
Trouwens ik heb momenteel hetzelfde probleem met mijn mailserver.
Ik ontvang wel spam enzo, fijn dus ;-), maar geen mail van @solcon.nl of vele anderen bedrijven als @king.nl, en weer wel van Gmail & HCC!Net
Iemand enig idee hoe dat kan?
Ook met het uitzetten van het spamfilter werkt het nog niet...
ik heb een formulier waarin hij hem standaard naar info at mijnmail .eu stuurt en als afzender gebruikt hij ook info at mijnmail .eu , alleen hij blokkeert waarschijnlijk geautomatiseerde mails..