Hallo,
Ik heb op mijn website een mailformulier in flash staan, maar helaas werkt het niet zoals hij moet werken.
Ik heb hetzelfde script als eerst, en eerst deed hij het prima..
Hij is van de een op de andere dag "niet-werkend" geworden terwijl er niets veranderd is.

het is geen probleem met ongewenstepost of dat de webhost geen php ondersteund want ik gebruik geen spamfilter en het script werkte eerst ook heel normaal. Ik heb al geprobeerd enkele aanpassingen te maken in het script, maar het werkt niet..

weet iemand waar dit aan kan liggen?

Misschien dat er een setting of de server is gewijzigd?
PHP Safe-mode aangezet, wat me wel sterk lijkt aangezien formulier functies het dan nog moet doen.
Maak eens een nieuw bestand aan genaamd phpinfo.php en zet daarin het volgende:
<?php
phpinfo();
?>
Misschien dat daar iets vreemds tussen staat!
Ik zie een enorme lijst met dingen, alleen ik kan hem natuurlijk niet helemaal kopieeren hier..

enig idee waar ik op moet letten? voor zover ik zie geen fouten..
kun je de link hier even posten. dan kunnen we zelf even kijken
-hier stond een link maar die heb ik verwijderd aangezien hij niet meer nodig is..-
Idd, de link posten kan wel ;-)
Misschien dat je maar max. aantal mb/kb in het formulier mag versturen en ga je daar overheen...
Misschien een probleempje met de globals? ($_POST en $_GET)
Vreemd, hij staat helemaal op standaard, dan zou er geen probleem mogen zijn.
Heel sure dat je niet niks verkeerds verandert heb juist?
ik ga zeker niet over het max aantal ruimte, er staat 8m, maar ik verzend alleen een tekstje, verder geen bestanden oid. dat moet kunnen toch?
ik heb niets veranderd, ik kwam erachter doordat ik op school een berichtje stuurde naar huis(we mogen daar niet op hotmail:P) en ik ontving hem niet..
Ja dat moet idd kunnen.
Is er soms niet iets mis met je mailserver?

Reageren