Even een klein vraagje. Als je iets van mobilemoney op je site komt, en je klant moet bellen. De prijs gewoon is 1,50 bijvoorbeeld. Kost het de klant dan ook nog belkosten? Moet de klant lang wachten? En kost dat veel? En hoeveel?
En nu in een logische volgorde...?

Als je bezoeker wilt laten belen voor 10 euro zou hij dus 6,30 min moeten bellen.. Het is zeker geen ideale systeem.. Zeker een te lage opbrengst...
Kost geen belkosten tenzij Mobiel dacht ik.
Klant moet lang wachten, afhankelijk van hoeveel euro je wil ;-)
Dus de klant moet betalen voor het wachten?
1 laatste vraag(dus ga asjeblieft niet zeuren over bumpen) Als en klant iets van 1,65 euro wilt kopen via die site. Hoeveel kost het dan(mobiel) inclusief belkosten?
Geen idee, wat maakt het uit? of wil je beltegoed gaan cashen?
K wil het misschien op mn site zetten, en ik wil iets kopen van een andre site wat zo gaat en heb geen zin al mn beltegoed in 1 x kwijt te zijn:S
Je moet niets kopen van site's er zijn beter opties zoals uploaden op je telefoon. Dit scheelt je veel geld want, een kabeltje heb je bij de dichtsbijzijnste telefoonzaak voor ~10 euro.
RRR. dit is vreemd. Op mijn post moeten hoofdletters ,punten,klinkers!!! koma's . En hier niet vreemd.
@Wouter: Moet wel maar ik had er niet zon zin in en ik heb een aantal dingen wel. Als het maar leesbaar is vind ik:P.
@Marien + Leo: Ik wil geen ding voor mn mobiel maar een cursus voor op de computer;).
Kijk ook eens naar de tutorial van iDEAL op deze site :)

Reageren