Ik heb laatst ergens een opmerking gelezen dat vragen over Scripts (en zo hoort het ook, daar niet van) uit de script library op het Forum gesteld moeten worden.
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik zit zo eens te denken hierover:

Is het geen goed idee, om een topic aan een script "te kunnen linken". Of een nieuwe groep in het Forum maken met vragen over scripts uit de library? (beide zou hiervoor helemaal ideaal zijn)
In de pagina voor de scripts komen dan ook links te staan naar de topics (of de "5 jongste") die over dit script gaan. Zo is dat een stukje duidelijker.

(ik hoop dat het "verhaal" duidelijk is, anders wil ik het op verzoek nog wel verder toelichten)
Jens schreef op 05.11.2006 17:09
[quote='Luke Banning schreef op 05.11.2006 16:56']Ja, ben het er ook mee eens.
Zo vergroot je toch wat meer de duidelijkheid :)

@Boris, is het niet een "idée bien"? :p
Snap dat nog steeds niet goed ;-)
[edit]
of misschien wel "bonne idée" :p
[/edit]

het moet zijn:
Une bonne idée[/quote]

Ben je altijd zo'n feiten*euker?
Maarja.. dan zouden ze net zo goed een topic met scripts kunnen maken. Want dat is dan in prenciepe hetzelfde!!.. Maar ik denk dat het leuke is aan die script libary. Dat het gewoon sneller is dan daat je eerst een heel forum moet gaan doorzoeken voordat je het juiste script te pakken hebt .
@bjorn fout in de script lib gaan de scripts en op het forum posten stukjes script om te laten zien wat er fout aan is of wat beter kan maar niet om hele lappen code te posten zo houden we het dan gescheiden:)

En ik stem dus voor het idee! + Favorieten erbij!:p

GR. mebus
Geweldig idee! En dan meerdere topics per script? Of 1 topic per script?
Uit je verhaal maak ik meerdere op (dat wordt dus een koppel_table ;))
Andries Louw W. schreef op 24.11.2006 19:54
Geweldig idee! En dan meerdere topics per script? Of 1 topic per script?
Uit je verhaal maak ik meerdere op (dat wordt dus een koppel_table ;))

Ik denk dat we het prima bij 1 topic kunnen houden hoor, maar het ligt wel aan een script. Als het heel ingewikkeld is gaat het vaak zo hard met de vragen, dat het niet meer bij te houden is. (weer een nieuwe vraag, voor de oude is behandeld)

Dus inderdaad wel de mogelijkheid voor meerdere topics per script.
Persoonlijk vind ik dat het de scripts reactie moeten beperken tot:

Mooizo en comentaart op het script,.

Dit kan verbeterd worden enz..

Een idee zou kunnen zijn om met tags te werken en daarnaa zoek query's te kopelen naar de forum.

Reageren