Achja, aan de ene kant wel mee eens, maar bedenk het volgende. Op hoeveel site's zie je wel niet dat er weer de een of de andere webdesign zijn kunsten vertoont en dit aanbiedt aan mensen? In steeds meer gevallen zijn dit kinderen van 10 - 12 jaar die net hebben leren html'en en gelijk denken dat ze site's kunnen maken. Door die aanbod van 'slechte' webdesigners zie je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer en zijn de proffesionele beroepsdesigners steeds slechter te vinden. Uiteraard is die kans wel klein, maar goed, zoek Photoshop site's, MSN sites etc. maar af en je vind zo een handje vol 'nep'designers.
Tss, klein kleiner te klein, 2x contact, waardeloos.
Sorry, maar als je de site van andere af gaat kraken (niet letterlijk, maar daar komt dit topic wel op neer), zorg dan eerst is ff dat je zelf een fatsoenlijke site kan maken.
[quote='Boris(); schreef op 05.11.2006 21:01']
Was da ik zie niks
Dat is dus codetaal voor:
Wat is dat? Ik zie niks.
Dat zal best maar dat getuigd niet echt van een heldere geest.
Zonder enige vorm van context gewoon zoiets roepen is imo gewoon ongewenst gedrag[/quote]
Dat is de jeugd van tegenwoordig ( MSN taal dus )
wa = waar of wat
ty = thx = thanks
ff = effe
w8 = wacht
enz....
Niet de verstaan dus:) Zelf gebruik ze ook weleens maar omdat ik weet dat sommige mensen hier er baat bij hebben dat ze hetzelf ook willen kunnen lezen probeer ik zoveel mogelijk Normaal Nederlands te schrijven
GR. mebus
[ontopic] Beetje te off gegaan... Ik zie er de humor ook niet van in in iedergeval..