<? // pour le couleur ;)
<a href="#" class=normallink onmouseover="window.status='Vergroten';return true;" onmouseout="window.status=''; return true" onclick="window.open('jelink.php')','pix','width=764,height=768,innerwidth=764,innerheight=768,directories=no,location=no,menubar=no,scrollbars=yes,status=no,toolbar=no,resizable=no,top=0,left=0,leftmargin=0,topmargin=0,marginwidth=0,marginheight=0,screenX=0,screenY=0');return false">je link</a>
?>
das voor de popup, maar hoe je de rest kan faden om het scherm heen, zou ik echt niet weten...
Link gekopieerd
ik weet wat je bedoelt, ik zal even googleën voor je
Link gekopieerd
Wout, Dat is eennormale popup. Wat Arend Jan net niet wilt...
Link gekopieerd
nee, meen je dat nou? :) ik denk misschien dat er gewoon nog een extra JS nodig is voor de fade.. ;)
Link gekopieerd
Dat heb ik op
mijn site als je op login klikt. :-P
[edit]Dus niet zo'n fade ofzo met JS, maar een zwarte layer met opacity 0.5[/edit]
Link gekopieerd
@wout als je het antwoord niet weet reageer dan ook niet!
Arend.. Ik weet wel ong. wat je bedoelt zal even een website zoeken waar ze dat ook doen zodat andere mensen het beter begrijpen.
edit:
http://www.games.nl/ zoals hiero? Der is al een script gevonden::
GR. mebus
Link gekopieerd
ja ga ons ff lekker lopen maken haha
post het script dan ook.. :)
Link gekopieerd
nee had het tegen Boris, alleen toen ik em postte stonden er alweer 3 berichtjes tussen :)
edit:
Zeker tof! lijkt een beetje op die Flash foto-template die standaard bij Flash 9 zit, die is ook zeer mooi
Link gekopieerd