Hoe moet ik in een CSS class zeggen dat daar de kleur van de link wit moet zijn, ipv zwart, wat eerder is aangegeven voor het hele bestand?
stuk van mijn css:
Hm, ik ben egt een CSS leek.. waar moet ik dat neerzetten? in mijn andere class? (die .navt1) en hoe precies? want als ik het erbuiten plaats, dan krijg ik het niet wit.
@Blanche: Maar zo is het een link (<a>) die in een tag met class="nav" zit. Volgens mij is wat Eris doet goed.
a.klasse:hover { //kan dus
Ik moet inderdaad mijn woorden terug nemen. De notatie van Eris werkt natuurlijk als de klasse aan de <a> tag meegegeven wordt. Echter interpreteerde ik de vraag zo dat er een <a> tag binnen een ander html element met een bepaalde klasse voorkwam.
[quote='Boris(); schreef op 06.11.2006 20:11']@Blanche: Maar zo is het een link (<a>) die in een tag met class="nav" zit. Volgens mij is wat Eris doet goed.
a.klasse:hover { //kan dus
Ik moet inderdaad mijn woorden terug nemen. De notatie van Eris werkt natuurlijk als de klasse aan de <a> tag meegegeven wordt. Echter interpreteerde ik de vraag zo dat er een <a> tag binnen een ander html element met een bepaalde klasse voorkwam.[/quote]
Blance, dit is ook zo!
Mijn HTML: