Ik weet niet hoor, 't is .......(tegenovergestelde van legaal), maar misschien kun je hem ...... (tegenovergestelde van uploaden). Wat! 'T is maar een idee, ik wil niemand op het verkeerde pad brengen :S:S
@vincent
kortom wanneer je klaar bent met je studie dan is alle software onbruikbaar als je die gebruikt ivm werk. Kan me niet voorstellen.
Als valt dit niet te controleren.
Ik weet niet hoor, 't is .......(tegenovergestelde van legaal), maar misschien kun je hem ...... (tegenovergestelde van uploaden). Wat! 'T is maar een idee, ik wil niemand op het verkeerde pad brengen :S:S
Galgje:
Ik weet niet hoor, 't is illegaal, maar misschien kun je hem downloaden.
-----------------
Tuurlijk kan dat, doen zoveel mensen. Zelf hoef je er niet mee te zitten dat de prijs voor de kopers alleen duurder wordt.
-----------------
Dit is natuurlijk wel de meest asociale instelling die je kunt hebben maar daar komt het wel op neer. Als iedereen die Photoshop zou hebben, dit legaal gekocht zou hebben, zou de prijs minder dan de helft zijn.
Verder ligt de prijs nogal aan de versie die je wilt:
CS 2 --> €850,-
elements 5.0 --> 100 euro
prijzen zijn van de adobe sites, in andere winkels of andere internet stores zul je ze nog wel goedkoper vinden.
Alternatieven:
CorelDRAW Graphics Suite X3 --> € 650,-
Paint Shop Pro Photo XI --> € 100,-
Adobe illustrator --> € 750,-
Mijn school is aangemeld bij de SLIM-licentie, dus ik heb alles voor een prikkie. XP voor 18 euro, Office ook, ga zo maar door. PSP 9 kost daar 16 euro, en PSP X waarschijnlijk ook zoiets :D
Mijn school heeft dat ook, maar zit in m'n laatste schooljaar.
@Kalle
Kan je het verschil even uitleggen, tussen elke keer de key verwijderen, en 1 keer een illegale key gebruiken. Want dat mag allebij NIET, en is allebij Illegaal :)
CorelDRAW Graphics Suite X3 --> € 650,-
Paint Shop Pro Photo XI --> € 100,-
Adobe illustrator --> € 750,-
Hier heb je dus echt geen gelijk in, adobe illustrator is totaal geen alternatief voor photoshop. Adobe illustrator is ervoor gemaakt om geavanceerde tekeningen te maken.
Ik wil niemand op het verkeerde pad brengen, maar ik heb photoshop net als dreamweaver en flash gewoon gedowload :$:$ Ik gebruik gewoon de programma's voor het dowloaden van muziek.
ps: het is gewoon heel verkeerd, maar ik wil het best kopen alleen het is wel heel duur, het is een prijs voor bedrijven en als ze ook een versie voor particulier gebruik hadden voor een prijs van 100 had ik het wel gekocht