Ik ben momenteel bezig met een website maken voor een hertenboerderij.

dit is het tot nu:

graag jullie tips, adviesen.

hij moet nog crossbrowser gemaakt worden

[edit]
de huidige site:

[/edit]
Dat menu vind ik eerlijk gezegd nogal onoverzichtelijk / irritant.
Komt dit omdat ik ff gebruik?
Ik vind het wel nooi alleen ik zou de hele site graag gecentreerd zien

EDIT FF gebruiker :)

Edit twee toen ik vanochtend klikte linkte (ik vond je titel al zo raar )je naar computel en dat vind ik een hele mooie site.

De toevlucht vind ik niet zo.
wat bedoel je precies met irritant??
Klaasjan Boven schreef op 08.11.2006 14:45
Ik vind het wel nooi alleen ik zou de hele site graag gecentreerd zien

dat is hij in IE ook.

[edit]
nu in FF ook
[/edit]
Lettertype zou ik zeker veranderen naar Arial of Verdana... Verder vind ik de site niet pakkend genoeg... Maak het wat meer sprekender!

Header zit ook niet echt goed in elkaar. Ik zie dat je bij die foto van de boerderij een beetje heb zitten rommelen met een brush. Probeer een glow bij de foto (groen) dan is het veel mooier...

edit:
Ook het werken met tabelen voor zo'n simpele site is uit de boze. En het javascriptje waarmee je de site resized naar de browserhoogte, in Firefox werkt het niet (vind het zelf reuze irritant dat dat aangepast word. Er moet toch wel gescrolled worden.
Met irritant bedoel ik dat als je op een link gaat staan, het menu meteen helemaal rechts van je muis staat. Ook zie je de overgang van menu niet.
Er staat geen omlijning om je menubalkjes. (alleen een groen lijntje aan de rechterkant.)

[edit] zat op de oude site :'/ zucht[/edit]
over de content is er niet nagedacht.

Menu is niet origineel ik kan hier metteen een site geven met exact hetzelfde menu.

Voor de rest, header komt niet uit, logo komt niet uit

footer zou ik in letters doen ipv afbeelding
Ik hoop niet dat je nu heel boos op me word, maar ik vind de oude site mooier :+
Ik vind het best mooi eerlijk gezegd! niet te veel nonsens zeg maar, niet te veel franjes, maar goed 'zakelijk' voor een boerderij. Mijn enige bezwaar puntje is de achtergrond kleur./

[edit]Ik zie nu pas die eerste ook. die 2e net alleen naar gekeken. Ik vind de eerste mooier, alleen de achtergrond 'verrandering' is zo jammer. in een keer van die geel achtige kleur naar wit, is niet zo mooi vind ik.[/edit]
Qua opbouw ziet het er best wel leuk uit.. Wij zijn alleen ervaren internet gebruikers, daarom zien wij van alles wat er niet uit ziet :P
Ik neem aan dat de content nog via css opgeknapt wordt?

Eerlijk gezegd vind ik de oude site ook mooier, al is die wat drukker.
Deze straalt wel meer rust uit, al zou je nog wel effe wat aan dat menu moeten doen.. ;)

Reageren