hoi voor mijn site www.macgames.be ben ik bezig met de layout in CSS aan het steken ipv tabellen om de simpele redenen dat het dan sneller en overzichtelijker is. Iedereen raadt het aan om CSS te gebruiken dus ik dacht laat het ook maar eens proberen.

Nu kom ik op een paar probleempjes;

Ik wil dus een kolom met inhoud (main) en een kolom rechts ervan met extra's (sidebar), momenteel lukt het mij om dit te realiseren, maar natuurlijk wil IE niet mee! Die toont de tekst van main maar pas onder te tekst van de sidebar heb ik mij laten vertellen.

Hier zie je het script in actie.
Hier wat relevante code
#content {
	border: 3px solid #9d0000;
	background: #cccccc;
	color: black;
}

#sidebar {
	width: 200px;
	border: 1px solid purple;
	float: right;
}

#main {
	border: 1px solid green;
	float: none;
	margin-right: 204px;
}

#end {
	clear: both;
}
ok, en index.htm dan? daar zie je nu hoe ik bedoel dat beide classes in beide colommen moeten
Ik wil dus een kolom met inhoud (main) en een kolom rechts ervan met extra's (sidebar), momenteel lukt het mij om dit te realiseren, maar natuurlijk wil IE niet mee! Die toont de tekst van main maar pas onder te tekst van de sidebar heb ik mij laten vertellen.

Dit was je eerste vraag. Die is beantwoord.
sorry, dan heb ik de vraag verkeerd gesteld.

in main en in sidebar moeten die andere klasses ook passen zoals in http://test.macgames.be/

[edit]Ik zie nu dat de content in main bij IE 6 pas tevoorschijn komt na een mouseover van een url? Kan daar iets aan gedaan worden? (eventueel met javascript)[/edit]

Reageren