Hallo,

Ik heb een .iso van Windows Vista gedownload, maar hoe moet ik die installeren? Ik heb gehoord eerst op DVD-rom branden, maar hoe? Met Nero gewoon de iso op de DVD zetten? En dan?
Heeft iemand trouwens ervaring met Vista?

Groeten,
Jonathan

* 1 GHz 32-bit (x86) of 64-bit (x64) processor
* 1 GB systeemgeheugen
* DirectX 9 compatibel videokaart met Pixel Shader 2.0-ondersteuning
* 128 MB videogeheugen

In beide gevallen is minimaal 15GB aan vrije ruimte nodig op de harde schijf.

Ik had gelezen 3
3 lijkt me erg veel. Hardware.info, Pc-Active, Planet, Webwereld, Tweakers, etc hebben dit zelfde bericht. Bij sommige staat wel bij dat als je games erop wilt spelen het waarschijnlijk 2gb Ram moet zijn. Niks te vinden over 3gb.
Jonathan Hogervorst schreef op 13.11.2006 18:30
nja ga nu een dvd vern**ken aan microschoft...

Djees, ofwel download je het gewoon niet, ofwel ga je hier niet de mongool uithangen. Puber.
Ik heb hem ook gedownload (RC2) die ISO heb ik op een DVD gebrand en vervolgens gewoon in mijn DVD station gedaan. Als je je boot volgorde in de bios goed hebt staan laad hij gewoon de DVD.

Edit:
Houd er rekening mee dat een schone installatie van Windows Vista 7gb in beslag neemt en al meteen 400mb+ ram gebruikt.

Edit:
Had XP getypt ipv Vista
Jonathan Hogervorst schreef op 13.11.2006 18:30
nja ga nu een dvd vern**ken aan microschoft...
En toch Vista proberen. Ga zo door, jij bent het enige lichtpuntje in mijn leven! >:)
Rafael schreef op 13.11.2006 18:58
[quote='Jonathan Hogervorst schreef op 13.11.2006 18:30']nja ga nu een dvd vern**ken aan microschoft...

Djees, ofwel download je het gewoon niet, ofwel ga je hier niet de mongool uithangen. Puber.[/quote]
Pffff
we hoeven niet gelijk te gaan schelden hoor
Heb je iets tegen pubers dan?
Rafael schreef op 13.11.2006 18:58
[quote='Jonathan Hogervorst schreef op 13.11.2006 18:30']nja ga nu een dvd vern**ken aan microschoft...

Djees, ofwel download je het gewoon niet, ofwel ga je hier niet de mongool uithangen. Puber.[/quote]

Helemaal mee eens. Als je MS niet zo heel erg goed vind waarom download je dan iets.

Behalve Puber had er niet bij gehoeven.

Rieksie
hmm, mongool had er voor mij niet bijgemoeten :D

Reageren