ik heb een gratis host nodig met database en ftpweb. wie kent er een??

aub geen tripod
webserver draaien man!!

veel handiger, dan kan je scripts lokaal uittesten, hoef je niet telkens te uploaden enzow.

Je moet een gratis host dus ik neem aan dat het nie voor een bedrijf ofzow is, gwoon voor de lol, nouw dan is webserver het handigst..

succes, Johan
Als er ook voordeel voor mij is, dan mag je wel een stukje op mijn host.
Krijg je eigen ftp en mysql database.

Je mag een e-mail of pm sturen!

Jelmer
Johan schreef op 22.11.2004 19:25
webserver draaien man!!

veel handiger, dan kan je scripts lokaal uittesten, hoef je niet telkens te uploaden enzow.

Je moet een gratis host dus ik neem aan dat het nie voor een bedrijf ofzow is, gwoon voor de lol, nouw dan is webserver het handigst..

succes, Johan

Heb jij zin voor je pc 24 uur laten aan te zetten en nooit volledig op je pc te kunnen
Ach, een webserver hoeft niet direct lastig te zijn ivnd ik. Ik gebruik Xampp, heel makkelijk. Je kan het zelfs op je USB stick meenemen en op school verder aan je website rommelen! Er is niks te installeren, alleen runnen! Je kan het hier vinden:

http://www.apachefriends.org/en/xampp-windows.html#641

Gewoon het zipje downloaden. Het is dacht ik 44 mb. Succes ermee!
D@rk schreef op 22.11.2004 20:32
[quote=Johan schreef op 22.11.2004 19:25]webserver draaien man!!

succes, Johan

Heb jij zin voor je pc 24 uur laten aan te zetten en nooit volledig op je pc te kunnen[/quote]

Het simpelste wat je kunt doen is easyphp installeren, van www.easyphp.org.
Moet je wel ff je router configureren in sommige gevallen.
Anders gewoon mij mailen voor een goedkoop hostje.

Cheers
Niet gratis maar wel goed en goedkoop http://www.sohosted.com
D@rk schreef op 22.11.2004 20:32
[quote=Johan schreef op 22.11.2004 19:25]webserver draaien man!!

succes, Johan

Heb jij zin voor je pc 24 uur laten aan te zetten en nooit volledig op je pc te kunnen[/quote]

daarvoor heb je ook een aparte computer :) Die als server functioneert.

Reageren