Sinds vandaag werkt het bij mij ook niet meer.
Ik heb er nog nooit last van gehad maar nu ineens kan ik niets meer zeggen.
[edit]Eens de status van MSN opgezocht.
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, some features may be unavailable. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 15-11-2006 9:27:00 Pacific Time (GMT -8:00)
[/edit]
ik kan dus met mijn Messenger:Mac dus wel gewoon berichten sturen e.d. blijkbaar ontvangen enkel de windows gebruikers ze niet, of kunnnen ze niet antwoorden. Maar mijn zus kan het wel... heel vreemd, blijkbaar liggen niet alle servers down
Webmakerij, het zijn server problemen, deze kun je dus niet oplossen door een andere IM client te gebruiken, of heeft 'Mirande IM' een eigen netwerk zoals ICQ en zo....
Toch raar dat aMSN op Linux normaal werkt, evenals MSN versies op de Mac...
Begin op de avond kwamen bij ons de eerste meldingen binnen dat mensen geen berichten meer kunnen versturen. De storing lijkt nog niet te zijn verholpen. Iedereen kan wel inloggen op Windows Live Messenger en contacten online zien, maar berichten sturen heeft in de meeste gevallen geen zin. Ze komen niet aan. Wat de oorzaak is, is nog niet bekend!
Update: de wereldwijde storing schijnt weer voorbij te zijn.
En hier niet hoor, kan weer naar 90% van mijn contactpersonen schrijven, maar afwisselend hebben toch nog mensen problemen.
Hoe het komt dat het op de mac werkt weet ik niet.... Erg raar allemaal
Het is dus nog niet helemaal opgelost, wel bijna helemaal, en hoe kom je op het woord "al" legolas :-p
Het begon rond een uur of 3, tenminste toen begon ik problemen te krijgen...