Hallo,

Ik zit erover te denken om m'n website weer 's compleet te vernieuwen.. Om de zoveel tijd leer je weer nieuwe dingen en technieken en als je dan op je oude werk terugkijkt denk je wel is "dit had beter gekunt en dat handiger etc".

Anyway, ik zou graag willen weten wat jullie denken van deze website zoals ie nu is.. Wat zou jij anders doen?

http://www.wicservices.nl

Als je een beetje rondkijkt zie je vanzelf wat het doel van de site is, ik ben zowiezo van plan het grafische gedoe wat "leuker / proffesioneler" te maken. Misschien vindt jij het wel leuk, maja.. Ieder commentaar is welkom.

Symvar

[edit]Even een betere topic titel toegevoegd [/edit]
hm ik vind hem zo wie zo erg mooi(nog niet in de bron gekeken)

je kan wel beter bij Welkom in het menu, geen underline doen, en zowiezow vind ik persoonlijk underlined niet mooi, maar ik denk dat je moet zorgen dat het bij de button (wit hokje met rand) geen underline bij koomt ;)
ziet er goed uit.. goed met css gewerkt, alleen krijg bij je css nog wel foutmeldingen: klik

je html heb je goed gedaan ;)

vindt hem goed overzichtelijk..

alleen nog wel paar puntjes..
- misschien is het beter om guestbook gewoon gastenboek te noemen, het is een nederlandse site.
- de overgang met het javascript werkt niet met firefox, maar ik geloof dat je daar weinig aan kan doen

keep up the good work..

edit:typo
Ik kijk even alleen naar de layout, niet naar HTML e.d., ik vind hem er netjes uit zien, niet te veel poespas, goed overzichtelijk.
Alleen iets te veel blauw.
Blauw = mooi
en zoiezo
elke site moet z'n kleur hebben !
Layout is goed en netjes :)

Enige min punten:

Plaats de JS in een aparte bestand. Dat scheelt je weer een 0,1 kb laden elke keer

Sommige lees verder links werken niet

En je demo naar de fotoalbum werkt niet... Hellaas :(
Paul schreef op 16.11.2006 11:56
Blauw = mooi
en zoiezo
elke site moet z'n kleur hebben !

Ik zei toch ook niet dat blauw lelijk is :S
Ik zei dat het teveel blauw was, beetje afwisselen kan geen kwaad..
Ookal zijn alleen de koppen al een andere kleur, doet wonderen...

Edit: Oke, hier zijn de koppen andere kleur, toch vind ik het te blauw, misschien wat met tinten spelen, achtergrond is donkerder oid..
een gastenboek op zon vrij professionele site vind ik eigenlijk note done...

Verder leuke site...
iltar van der berg schreef op 16.11.2006 11:08
hm ik vind hem zo wie zo erg mooi(nog niet in de bron gekeken)

je kan wel beter bij Welkom in het menu, geen underline doen, en zowiezow vind ik persoonlijk underlined niet mooi, maar ik denk dat je moet zorgen dat het bij de button (wit hokje met rand) geen underline bij koomt ;)

Je hebt wel gelijk vind ik, het menu staat op het todo lijstje :)

thanks
Eris schreef op 16.11.2006 15:46
Layout is goed en netjes :)

Enige min punten:

Plaats de JS in een aparte bestand. Dat scheelt je weer een 0,1 kb laden elke keer

Sommige lees verder links werken niet

En je demo naar de fotoalbum werkt niet... Hellaas :(

JS in een appart bestandje is een goed id inderdaad. De lees verder links zijn nog in ontwikkeling :) ben nog met de text bezig, dus die komen er aan.

En ja, dat fotoalbum... Die host heeft het opgegeven, had 275 Gb webspace daar (in bruikleen). Dus daar moet ik iets anders op verzinnen.. echt balen :/

Symvar
Marien schreef op 16.11.2006 18:39
een gastenboek op zon vrij professionele site vind ik eigenlijk note done...

Verder leuke site...

Ben ik het wel mee eens, zeker als vrienden/vriendinnen er dingen in gaan schrijven in plaats van klanten hihi.

Misschien moet ik het "Custommer Feedback" o.i.d. noemen (maar dan in het nederlands). Of misschien gewoon weg laten.

Thanks, Symvar

Reageren