Ik heb behoorlijk haast. Ik heb een stream (niet live) van een uitzending van een Noors programma. Ik wil een muziek clip daaruit rippen. Dit zit halverwege het programma. Hebben jullie toevallig een programma waarmee je video uit een stream kunt rippen??
Of is er een bepaalde manier dat je de stream bij minuut 9:00 kunt starten?
Ja, dat is wel mogelijk Stefan. Weet niet welk programma.
Ben ondertussen even aan het kijken en spelen met die link, maar het feit dat het Noors is maakt het niet makkelijk :) Had jij die *.wmv locatie ook al gezien of is dat gewoon een handigheidje van Linux?
Bepaald gebied kan wel maar er zijn niet veel programma's die dit kunnen. Ik gebruik zelf altijd Fraps, alleen is dit voor in-game en worden de bestanden enorm groot omdat ze niet geconvert worden :)
Nee dat niet
als je die *.wmv kunt downloaden zou dat fijn zijn! :)
Ik kan het wel downloaden, maar dan heb ik nog niet het eigenlijke bestand te pakken. Die .wmv is iets van 250KB groot, en volgens mij gewoon een verwijzing naar een andere stream weer.
Dat scriptje bood ook geen oplossing; alleen URL's naar een stream en alternatieve stream verkregen. Zal nog eens kijken, ik heb hier een programma dat direct vanaf stream kan opnemen, maar hij wil de stream niet openen >:)
?
Onbekende gebruiker
17-11-2006 19:40
Dat is nou ook het mooie van een stream, dat je het niet kan opslaan.
Maar kijk eens op Google Video, staat hij daar niet bij? Die kan je namelijk wel helemaal downloaden en afspelen met Google Video Player
Dat is nou ook het mooie van een stream, dat je het niet kan opslaan.
Het valt zeker wel op te slaan. Je kan de inhoud van de stream namelijk openen, daaruit verwijzingen plukken en via wat geprobeer meestal wel de locatie van het eigenlijke bestand achterhalen.
Het is mij iig een paar keer gelukt om wat uitzendingen van Jensen van die website te plukken. Zinloos vermaak op mijn mp3-speler, dat wel :) Maar goed, ik probeer ook maar wat altijd, dus het zou best kunnen dat de ene stream anders is van de andere :)