wie plaats er nou word documenten op zijn website?
of wat aardiger vermeld, je moet geen word documenten op je website plaatsen. het is te fraude gevoelig. en alle mensen die met een systeem anders dan windows zullen het niet kunnen gebruiken. (toch wel een groot de deel van de reclame en publicatie industrie)
En voor je creatie :) Ten eerste heet ik: Marina ;) Daarnaast gaat het om het Tekstbureau De Haan. Dat moet er dus in komen te staan. Het liefst in dezelfde kleuren als mijn huidige banner en een strakke vormgeving!
@Bart -> Ik ben anders een linux gebruiker die gewoon word documenten kan openen, en datzelfde geldt ook voor gebruikers op een Mac...
De enige argumenten om PDF te gebruiken zijn dan ook dat het niet te wijzigen is, en dat het minder bandbreedte kost doordat het minder groot is... (en ja, dit zijn hele goede argumenten)
Binnenkort lanceer ik mijn eigen tekstbureau: Tekstbureau De Haan. Op mijn website www.marinadehaan.nl zal een deel daarover gaan. Daarom wil ik graag een aparte banner + logo voor het tekstbureau.
Interesse? Stuur een e-mail met je bruisende idee voor een logo en banner naar [email protected]. Gaarne ook gelijk je tarief.