Hallo, ik heb een paar verschillende pop3 accounts, en die ik allemaal in mijn Outlook express heb staan, maar ik wil mijn mail ook online bekijken. Dus vraag ik mijn af of er ook online pop3 brievenbussen zijn, voor meerdere verschillende pop3 accounts?
@Eris kan je wat meer uitleg geven wat je bedoelt?
Mijn host levert automatisch Uebiniau webmail mee, maar daar kan je maar 1 email adres tegelijk beheren. Ik wil meerdere email adressen beheren in 1 account (ofzo). Dat ik in 1 oogopslag kan zien of ik ergens nog nieuwe mail heb, ipv elke keer met een ander account in te loggen.
?
Onbekende gebruiker
19-11-2006 15:54
Je kan ook kiezen voor de optie niet van server verwijderen - je box zit wel snel vol dan.
Imap kan ook maar geeft wel eens problemen met mapnamen en verschillende mailclients
Helaas heb ik dat niet kunnen vinden in Uebinau webmail, vind het ook geen handig programma, daarom, of er nog andere zijn. met het liefst een optie van meerdere email adressen beheren.
POP3 kun je ook gewoon in je mailprogramma instellen dat je de berichten op de server laat staan.
Volgens mij laat ie dan de orginele email op de server staan en trekt ie een kopie naar je PC, zodat je met inet maar ook zonder inet je mail kunt bekijken.