Ik zoek een php/javascript script om muziek mee aftegaan spelen.

Met de volgende inhoud.

5.Muziek nummers. (Elk nummer heeft een eigen plaatje met een getal erop)
1.Playknop (plaatje)
2.Stopknop(plaatje)

Hoe kan ik dit zelf maken? of bestaat er al een simpel script.

Ps:

Ook heel belangrijk is dat de pagina niet hoefd te vernieuwen als er een nieuw comando wordt gegeven (Bijvoorbeel: speel nummer 3)....

Groetjes, Robin
moet je even op www.w3schools.com kijken
daar moet iets opstaan
weet zo gauw alleen even niet waar
zoiets?

<OBJECT CLASSID="clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B" WIDTH="136" HEIGHT="16" CODEBASE="http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab" TYPE="audio/wav">
<PARAM NAME="src" VALUE="test.wav">
<PARAM NAME="autoplay" VALUE="false">
<PARAM NAME="volume" VALUE="25">
<EMBED SRC="test.wav" WIDTH="144" HEIGHT="60" TYPE="audio/wav" PLUGINSPAGE="http://www.apple.com/quicktime/download/" AUTOSTART="false" AUTOPLAY="false" VOLUME="25"></EMBED>
</OBJECT>
Ik heb een haat aan flash :P (omdat het met nooit lukt xD).

Bedankt voor al die leuke link's kan ik weer eventjes rond kijken :).

Groetjes,Robin
Ga eens naar mijn profiel daar staat een muziek script dat ik heb gemaakt:)

GR. mebus
Ik heb dit gedaan:

edit: Oeps, is illegaal wat ik nou deed :P

Ik krijg alleen geen stopknop enzo voor mekaar :S
@herjan, wat je nu doet is iligaal en als je er de licenties niet van hebt kan je een grote boeten krijgen + je upload verbinding wordt nu erg traag:p

Mijn tip: Gebruik even een ander voorbeeldje;)

GR. mebus
Nee, niet illegaal. Je kunt de nummers niet downloaden. Ik bied ze slechts aan om te luisteren. De map waar de liedjes in staan is namelijk beveiligd met htaccess. Ik ben nu eigenlijk een internetradiostation, alleen kun je zelf kiezen welke nummers je wilt luisteren.

[edit]Zie net dat ik toch illegaal bezig ben. Ga het toch maar ff van internet halen dan ;)

Mag ik muziek(-fragmenten) op mijn website zetten?
Gaat het om auteursrechtelijk beschermde muziek, dan heeft u daarvoor toestemming van de rechthebbenden nodig. Dit geldt ook als u fragmenten zou gebruiken. U stelt immers (stukken van) die muziek ter beschikking aan het internetpubliek. En dat is een vorm van openbaar maken. Bovendien wordt de muziek 'gekopieerd', zodra u deze op uw site zet.
[/edit]
Oke leuk allemaal (die link van webmakerij), maar dit is totaal niet wat is dus bedoel.

Net als op: www.theprophet.nl

Wil ik dus:

Voor elk nummer een apart plaatje en als je op dat plaatje klikt moet het nummer worden afgespeeld (op dit plaatje staat een nummer bijvoorbeeld 1)

En een plaatje als je erop klikt dat de muziek stopt....

Geen flash,aleen php als dit kan :l

Reageren