Wie kan me helpen aan een "actieve PHPBB topic code" voor mijn site.
Ik heb op google gezocht maar ik heb niks gevonden dat het deed, iedere keer dat ik de scripts op mijn pagina zette, was het stuk waar de topics horen te kwamen staan leeg
Is er echt niemand die mij kan helpen om hier een Time en User funcie in te zetten:

<?php
$limit = 7; // Hoeveel wil je er showen? 
$forumpad = "forum"; //Pad naar forum (zonder slash erachter!) 

include_once ("".$forumpad."/config.php"); 

mysql_connect($dbhost,$dbuser,$dbpasswd) or die(mysql_error()); 
mysql_select_db($dbname) or die(mysql_error()); 

$sql = "SELECT * FROM phpbb_topics ORDER BY topic_last_post_id DESC LIMIT 0,$limit"; 
$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); 

while($rij = mysql_fetch_object($query)) 
{ 
    echo "<a href=\"$forumpad/viewtopic.php?p=$rij->topic_last_post_id#$rij->topic_last_post_id\">$rij->topic_title</a><br>"; 
} 
?> 
Ik heb nu dit:

<?php
$limit = 7; // Hoeveel wil je er showen? 
$forumpad = "forum"; //Pad naar forum (zonder slash erachter!) 

include_once ($forumpad."/config.php"); 

mysql_connect($dbhost,$dbuser,$dbpasswd) or die(mysql_error()); 
mysql_select_db($dbname) or die(mysql_error()); 

$sql = "SELECT * FROM phpbb_topics ORDER BY topic_last_post_id DESC LIMIT 0,$limit"; 
$res = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); 

while($rij = mysql_fetch_assoc($res)) 
{ 
    echo 'Gepost om '.$rij['tijd_van_laatste_post'].' door '.$rij['naam_van_auteur_van_laatste_post'].': <a href="'.$forumpad.'/viewtopic.php?p='.$rij['topic_last_post_id'].'#'.$rij['topic_last_post_id'].'">'.$rij['topic_title'].'</a><br />'; 
} 
?> 

Maar hier gaat het fout, het "data"(tijd en poster) komt namelijk niet op de site:

echo 'Gepost om '.$rij['tijd_van_laatste_post'].' door '.$rij['naam_van_auteur_van_laatste_post'].': <a href="'.$forumpad.'/viewtopic.php?p='.$rij['topic_last_post_id'].'#'.$rij['topic_last_post_id'].'">'.$rij['topic_title'].'</a><br />'; 
Ik ben erachter gekomen dat $user_id en $time_post verbinding moeten maken met de database.
Maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
Heb jij wel ooit uberhaupt in de database gekeken?
Ja ik heb wel gekeken, maar ik kan je niet zeggen dat ik er veel van begreep.

Reageren