eay mensen.
Is het mogelijk om een form te maken met zo'n dropdown ding. Die en die vervolgens door te linken naar een script die de keuze die je hebt gemaakt bij dat dropdown ding door middel van Get_post of door middel van $_post binnen te halen in het script. En als je dan je keuze hebt gemaakt dat dan het dropdown ding weggaat ?
Alvast bedankt
Bjorn
Ja zat ik net al aan te denken en te proberen ;) Bedankt alvast.. Als er nog problemen voordoen dan laat ik het wel weten.. allemaal bedankt voor de snelle reactie's
Dit script had ik gemaakt en dan geeft hij de volgende foutmelding :SParse error: parse error, unexpected T_STRING in C:\wamp\www\test.php on line 13 ik heb de fout gezocht op regel 12/13/14 maar kon niets vinden. Iemand een oplossing ?
Je sluit je query op regel 5 niet af en haal tevens die backticks uit je query:
<?php
$score = mysql_query("INSERT INTO rating (score) VALUES ('".$score."')");
?>
op een of andere manier kan ik die variabel $score niet meer oproepen :S . want ik heb zojuist een echo toegevoegd
echo "u score is $score";
en dat werkte niet :S
Tja, dat komt omdat je de namen van je variabelen niet helemaal logisch kiest. Je kiest voor alles de naam $score. Nadat jij je mysql_query dus hebt uitgevoerd heeft $score niet meer zijn oorspronkelijke waarde.
$score is hier helemaal geen logische keuze, aangezien het product van een mysql query een resultaat-set is, de naam $result ligt dus veel meer voor de hand.
En sinds wanneer pas je mysql_real_escape_string() toe op een cijfer? Je controleert dan gewoon met is_numeric() of het wel een cijfer is en dan voer je dat gewoon als integer in in je query. De enkele quotes die nu nog in mijn voorbeeldje rond $score staan, moet je dan weglaten.