Ik ben eindelijk sinds vandaag MA3D lid, ik kan nu bijna onbeperkt (zakelijke) software van Microsoft downloaden met bijbehorende licentie. En dit alles is gratis omdat het een licentie is van school! Ik ben blij! tralalalalalalala! (heeft inmiddels al een mooie versie van XP binnen, Vista is alleen nog niet beschikbaar (rtm dan)!
Vertel je dit om door te sluizen?
Wat is MA3D..? Kan je hier wat over zeggen (kort). Klinkt namelijk nogal interresant :) (vista vooral.)
Nee ik ga niet doorsluizen :) Het was meer ter mededeling en misschien heb je er wat aan om het na te vragen bij jou op school :)
heb ik ook, al 1 jaar.
wel relax maar toch
Het is alleen legaal voor studie doel einden, erg veel heb je er dus niet aan.
Lees ik nu dat het 30 euro per jaar kost?
Nee hoor, als je school een licentie heeft in ieder geval niet. Of beter gezegd ik hoef het er niet voor te betalen.
Zim, als je je registreerd is het gratis, hun controleren of je school aangesloten is, zo niet, dan moet je dokker.. Ik heb er al regelmatig office mee gedownload (Ja, ben eindelijk zo slim geweest de iso extern op te slaan, scheelt nogal na een format :)) Ookal zit ik nu aan de OpenOffice op Linux.
Maar dan moet je dus bij een vereniging/school zitten om er gebruik van te maken?

Reageren