Maar hoe kom je dan aan de variabele $members? Dat is natuurlijk ook wel handig om even te vermelden. En hoe ziet die for-loop eruit die je gebruikt? Met andere woorden, geef eens wat meer van je code, ik heb nou namelijk geen idee wat je precies bedoelt.
Blanche misschien moet je je "quote" of "motto" of "hoe je dat noemt" of "dat gene dat onder je naam staat als je een bericht post" even veranderen... ;-) :-P
Dit script lijkt me niet helemaal compleet, ik snap er eigenlijk vrij weinig van wat je doet. Maar goed, waarom zou je die array $members imploden?
Je kunt de verschillden namen toch gewoon met een foreach loop uitlezen:
<?php
foreach($members as $member)
{
echo $member.'<br>';
}
?>
ps. Verder vind ik de naamkeuze voor je variabelen ook niet erg logisch. Je hebt een variabele $ipadres, die explode je en dan rollen er ineens members uit?
peter.. ik heb al je posts gelezen en het is mij volkomen onduidelijk wat je nou wil
post alle relevante delen van je script dus ook de loop en een duidelijker voorbeeld van wat je wil. vergeet niet de foutmeldingen er bij te kopieeren en plakken.
ik denk dat je bedoelt dat als jij bent ingelogd met peter.. en je komt in die loop langs peter, dat je er dan een andere functie voor wil gebruiken. dat die je gewoon door
<?php
if($ingelogdegebruiker == $member){
// jouw code
}
?>
ongeveer zoals je in je 1e post al zegt.
Kijk ik heb een voorbeeldje gemaakt
<?
$dag[0]="Zondag";
$dag[1]="Maandag";
$dag[2]="Disndag";
$dag[3]="Woensdag";
$dag[4]="Donderdag";
$dag[5]="Vrijdag";
$dag[6]="Zaterdag";
foreach ($dag as $value) {
echo "$value<br>"; }
?>
Hier krijg je alle dagen
Maar nu wil ik een dag weglaten zonder dat ik aan $dagen[nummer] weg wilt laten.