Ik werd zelf in het diepe gegooid ... Maar goed wij kochten boeken... en ik ben het met jullie eens dat hij best een ideetje mag krijgen van anderen... vind het alleen sneu dat de meesten direct alles maar posten
[offtopic]
Hoe ben jij begonnen johan. Hoogstwaarschijnlijk ook door het kijken naar voorbeelden van anderen! Ik ben het met je eens dat het geven van kant en klare scripts niet de juiste manier is om iemand te helpen, maar mijn ervaring is dat een beginner aan een soort stappenplan heel veel heeft. Daar leer je veel meer van dan dat je in het diepe gegooid wordt en dat je het zelf maar uit moet zoeken.
[/offtopic]
Inderdaad.. Zo heb ik het ook geleerd. Maar wel genoeg geprobeerd om het met google te zoeken..
Ik werd zelf in het diepe gegooid ... Maar goed wij kochten boeken... en ik ben het met jullie eens dat hij best een ideetje mag krijgen van anderen... vind het alleen sneu dat de meesten direct alles maar posten
Ik zie hier nergens in dit topic ook maar een enkele regel code staan. Enkel een uitleg hoe de TS dit zou kunnen aanpakken. Aan hem de taak om verder uit te zoeken hoe je dat doet.
Jij kocht boeken, maar wat deed je als je ergens niet uit kwam? Dan vroeg je het waarschijnlijk aan iemand die het wel wist, of die je in ieder geval weer een zetje in de goede richting kon geven. Met het internet van tegenwoordig is het stellen van vragen veel makkelijker geworden en daar is PHPhulp een goed voorbeeld van. Iemand komt niet uit een bepaalde PHP opdracht die hij moet maken en vraagt om een beetje PHPhulp. Maar om dan te reageren dat iemand hier zijn huiswerk niet moet posten vind ik echt onzinnig en nutteloos en bovendien heeft de TS hier helemaal niets aan.
@Eris: klopt dat ben ik helemaal met je eens. Zoals ik in een eerdere post al zei had de TS best zelf ook even kunnen/moeten zoeken. Maar dat neemt nog niet weg dat ik sommige reacties uit dit topic overdreven vind.
Tjah, het is aan jezelf hoe je je huiswerk maakt vind ik.. Het is iemands eigen verantwoordelijkheid hoe hij of zij zijn huiswerk maakt, maar wat Blanche doet met dat stappenplan is helemaal goed.
Hamid wordt op het juiste spoor gezet, en het is aan hemzelf om ia dat spoor eruit te geraken.
@Johan
Zoeken kan wonderen doen inderdaad, maar als je "Hoe kan ik dit met PHP regelen" een huiswerk vraag vind, kijk dan maar eens bij de vragen in mijn profiel. Zitten volgens jou dan vast huiswerkvragen tussen, en ja ik zit nog wel op school, maar nee er is niet 1 huiswerkvraag bij.