Hoi,
Misschien is het wel heel simpel:
Ik wil graag een pagina op een website kunnen laten veranderen door iemand waarvan de site is. Er is een complete website in html en de eigenaar wil graag 1 pagina zelf kunnen aanpassen. Het gaat om een restaurant waar ze het menu willen kunnen aanpassen. Het mag dus een php script zijn die ik in de htmlsite intergreer via een iframe oid.

Alvast bedankt
Zoek gewoon op een CMS
en vang jij er geld voor zeker?

anyway zoek op newsscripts of CMS dan vind je genoeg.
Jurgen schreef op 29.11.2006 14:40
en vang jij er geld voor zeker?

Het is een vriendendienst!!!!
het makkelijkste is een CMS maken of downloaden. Zelf maken is niet zo heel erg moeilijk, vooral als het maar om een pagina gaat.
het beste zou nog zijn om een wysiwyg editor te maken of te integreren
edwin schreef op 29.11.2006 15:04
[quote='Jurgen schreef op 29.11.2006 14:40']en vang jij er geld voor zeker?

Het is een vriendendienst!!!![/quote]

Ok, dan heb ik niks gezegd :)

Als incompetente programmeurs hier code komen aanvragen(lees 12 jarigen noobs ofzo) om daar vervolgens geld mee te vangen vind ik dit erg lame
edwin, neem maar contact met me op via de pm en dan kunnen we misschien GRATIS iets regelen.
Mensen kijk eens eerst in zijn profiel! De man is ruim 40 jaar oud, en heeft denk dan ook niet al te veel verstand van dit soort dingen

En zo een iemand is denk ik verstandiger als een 12 jarige dus niet gaan zijken dat ie moet zoeken ofzo want dat zal die ook wel gedaan hebben denk ik.

Zo niet.. Pech gehad ma je hoeft niet gelijk zo vel en dom te reageren tegen een ouder iemand die waarschijnlijk verstandiger is als jouw en hij zoekt alleen maar hulp. Of heeft een simpel klein vraagje

En kom op hij is net nieuw hier dus hij weet nog niet precies hoe en wat hier allemaal op het forum

Zullen we jouw anders afkraken jurgen? Denk dat jouw eerste topics ook niet super waren... Zo ook niet de mijne

GR. mebus
OT aub...
mebus schreef op 29.11.2006 15:19
Mensen kijk eens eerst in zijn profiel! De man is ruim 40 jaar oud, en heeft denk dan ook niet al te veel verstand van dit soort dingen

En zo een iemand is denk ik verstandiger als een 12 jarige dus niet gaan zijken dat ie moet zoeken ofzo want dat zal die ook wel gedaan hebben denk ik.

Zo niet.. Pech gehad ma je hoeft niet gelijk zo vel en dom te reageren tegen een ouder iemand die waarschijnlijk verstandiger is als jouw en hij zoekt alleen maar hulp. Of heeft een simpel klein vraagje

En kom op hij is net nieuw hier dus hij weet nog niet precies hoe en wat hier allemaal op het forum

Zullen we jouw anders afkraken jurgen? Denk dat jouw eerste topics ook niet super waren... Zo ook niet de mijne

GR. mebus

nah ik zeik em niet af... vaak zie je ook in het aanvraag topic mensen die scripts aanvragen voor hun eigen klanten. En lees mijn bovenstaande reactie ook maar eens goed door.

Reageren