Om een frontpage te maken zoals op http://frontpage.fok.nl of als phphulp.
Ik wil er berichten in kunnen posten reacties editten en nog een paar standaard dingen.
heeft er iemand tip's over welke software goed is?
[edit]en als het kan wel gratis[/edit]
Ik ben bang dat beide scripts costum made zijn.

Eigenlijk weet ik het zeker...

[edit]Dit is een voorbeeld van een [color=red]slechte topictitel[/color]. Het zegt namelijk niets over het probleem. Andere slechte topictitels zijn: probleem, lukt niet, werkt niet, error, help, enzovoort.[/edit]
Eris schreef op 01.12.2006 16:22
Ik ben bang dat beide scripts costum made zijn.

Eigenlijk weet ik het zeker...

[edit]Dit is een voorbeeld van een [color=red]slechte topictitel[/color]. Het zegt namelijk niets over het probleem. Andere slechte topictitels zijn: probleem, lukt niet, werkt niet, error, help, enzovoort.[/edit]

ja dat weet ik maar ik zoek gewoon een software die dat kan zoals joomla of drupal(al getest valt tegen)
En is:

hou zou ik het moeten doen

een goed topic titel
Dat noem je teneerste ook geen software. Ik zal wel ff voor je zoeken, maar denk dat je het beter zelf kan maken.
Goeie software op zoiets te maken is: PHP (www.php.net).
Het leren van php gaat via tutorials / boeken / script bestuderen enz enz...

Ik wens je veel succes.

Mvg,

Erik
zelf maken is geen optie :')
en volgens mij heet dat gewoon software hoor :Y
En te topictitel is prima :'(
Sokaiya schreef op 01.12.2006 16:27
Goeie software op zoiets te maken is: PHP (www.php.net).
Het leren van php gaat via tutorials / boeken / script bestuderen enz enz...

Ik wens je veel succes.

Mvg,

Erik

ja ik snap nu waarom de TT zo fout is :P heb hem al aangepast
Ik heb de titel aangepast, want dit is wat je echt zoekt :)
Nu gewoon rustig relax je rugleuning achterover klappen en wachten op een reactie.

Je bent ook iemand die graag post, maar tevaak achter elkaar roept irritatie op bij andere leden, dus hou daar rekening mee.

Mvg en succes,

Erik
Sokaiya schreef op 01.12.2006 16:47
Ik heb de titel aangepast, want dit is wat je echt zoekt :)
Nu gewoon rustig relax je rugleuning achterover klappen en wachten op een reactie.

Je bent ook iemand die graag post, maar tevaak achter elkaar roept irritatie op bij andere leden, dus hou daar rekening mee.

Mvg en succes,

Erik

ben ander soort forums gewend :P
wij hebben hier graag duidelijkheid! Voor onduidelijkheid ben ik hier fulltime ingezet

Reageren