Vind hem zelf aardig.. op sommige fronten zoals Jonathan noemde kan het beter.. ik zou hem ook iets uitbreiden, want ze nu zelf.. dit is een pagina zonder menu.. en een site is geen site zonder menu!
Dus zou ik eerst even lekker een avondje ervoor gaan zitten om hem uit te breiden, ik vind dit iets te vroeg om er veel over te zeggen, want veel valt er niet te vertellen over inhoud.
De banner is erg mooi, alleen komt het logo me bekend voor???
EDIT:
Is van Photoshop :P
Verder erg leuk design; groen is me lievelingskleuren.
Misschien dat je er nog een leuke achtergrond bij kunt doen? Of de achtergrond een bepaalde kleur geven.
Over je site:
Ik vind hem nogal standaard. Je header vind ik niet echt passen bij de rest van de content. Je content komt modern over, en je header is een stuk hout...
Waarom staat de site niet in het midden van de browser?
Ik zou (zoals Leo al zei, als hij bedoeld wat ik begrijp tenminste) de site onderverdelen in meerdere pagina's, dus één met wat info over je 'bedrijf' (index), één met je portfolio, één met nieuws, ga zo maar door.
Verder een erg mooi design, maar de achtergrond is wat kaal (het stuk 'buiten' de site dan), die zou ik lichtgrijs maken, of nog beter: (heel) lichtgroen.
Pim mooie achternaam :P
[Ontopic]
Ja dat hout het was meer een soort toevoeging :) De achtergrond zal ik naar kijken. en over die meerder pagina's is niet echt nodig omdat het meer een site is om dingen te laten zien.En de informatie die ik geef zijn 4 zinnen.