Hallo, ik weet niet 100 % zeker of dit met PHP te maken heeft, maar plaats het toch maar hier.

Ik wil graag een eigen mediaplayer designen en hem kunnen laten gebruiken op m'n site.

Bedoeling is dat je een soort van Televisie ziet, en op het scherm het filmpje...

Weten jullie hoe dit moet, en of het mogelijk is???

Of kan dit alleen met Flash?

[edit]Fout.. is webdesign[/edit]
quicktime werkt altijd prima :-)
@ PHP Newbie: Als er één programma is waar ik echt waar het schijt van krijg (sorry voor de uitdrukking) dan is het QuickTime. Er wordt vaak gezegd dat RealPlayer veel brol mee-installeert, maar dan hebben die mensen duidelijk nog nooit QuickTime proberen te installeren. Ten eerste MOET je die domme iTunes erbij nemen, daar heb ik helemaal geen behoefte aan ! Vervolgens is er het voldumpen van mijn windows-register. Als voorlaatste het starten bij de Windows iets wat mij volledig overbodig lijkt. Last but not least kan ik jullie zeggen dat de uninstaller zijn werk alles behalve doet !

Je kan misschien iets tegen Microsoft en zijn wmv-formaat hebben, maar met hun mediaspeler ben je tenminste zeker dat je pc niet vol brol komt te staan !

Met andere woorden: Hier komt QuickTime niet meer op ;-) !

[edit]Typo[/edit]
Kijk hier even.

Daar kun je gewoon quicktime downloaden zonder I-tunes.

Verder werkt de uninstaler hier wel.
Waarom denken jullie dat al die video sites als Google Video en YouTube flash video players gebruiken? Die dingen kunnen gewoon .avi, .mov en volgens mij ook wel .wmv importeren, en afspelen. De oplossing :) ziet er overal hetzelfde uit, en werkt overal (mits juiste flash player is geinstalleer natuurlijk.)
Pim, ik denk dat al die video's eerst op de servers worden omgezet, geresized, gedownsized, van een lagere bitrate worden voorzien en vervolgens in een formaat speciaal voor flash worden opgeslagen.

Reageren