Hey hallo,
yup het is weer pakjesavond.....

wat hebben jullie gehad?
Ik hetvolgende:
-php boek
-dolfijnen lake
-lege cd's
-telefoonkaart
-zo'n cd hoes waar je allemaal cd's in kan stoppen
Ik was een sinterklaaskadootje voor m'n ouders 25 jaar geleden :)

'k vandaag jarig! *joy* :)

en zondag wil k een felicitatie topic zien!! :P
Mijn moeder voor een kat gemaakt (met de naaimachine) als suprise :)

Toen kwam mijn echte kat eraan lopen en schrok zich te pletter en trok een dikke staart :P
In Belgiƫ is het pas op zes devember Sinterklaas, maar de Goede man blijkt mij te zijn vergeten :-) .

Het lijkt alsof 17-jarigen geen recht meer hebben op Sinterklaas. Waarschijnlijk heeft de kerstman zijn zware taak overgenomen :-p . Dan zullen het binnenkort een nieuwe HD, een Bluetooth GPS-muis en een scheermachientje ofzo worden ;-) !
ik heb allerlei zooi:
-bord voor aan muur
-pennen om op bord
-magneetjes op bord
-PIKwik thee doos
-PIKwik thee in doos
-kleding-
-pennen, geodriehoeken ed
-nationale entertainmentbon
-boeken
-dvd's
-chocoladeletter (j, is al op)
-meer
heb zusje van 5 :D
Wow... sinds wanneer bemoeien mensen die in 1994 geboren zijn zich met stemmen??? En hoezo is een knipperende avatar irritant??? ARGH!

Ow ja, het is eindelijk 6 december! Sinterklaas is weg ;-) YEAH YEAH... Nu nog wachten tot na kerst, en dan is die andere rooie knakker ook weer verdwenen :-)
Neem ik daar een lichte opluchting waar ;-p ?

Nee serieus, waarom ben je niet zo voor die toestanden?
Als klein kind is het geweldig ;-) Als ik later misschien ook eens kinderen heb is de avond op zich ook leuk. Maar ik heb een hekel aan de gigantische media en marketing hype rond zulk soort evenementen...

Dit jaar heb ik kinderen de opmerking horen maken "Huh? Een kerstman? Maar Sinterklaas is nog niet eens geweest!". Nou, dan zit er iets fout denk ik zo ;-)
Daar heb je inderdaad wel een punt. Maar ik dacht dat je tegen het hele gebeuren was :-) , of dat kwam toch zo over. Tegen het hele marketinggedoe ben ik ooit, maarja ergens is het wel logisch dat die er zijn. Eergisteren heb ik er nog over geblogd ;-) .
Rens Admiraal schreef op 06.12.2006 08:05
Als klein kind is het geweldig ;-) Als ik later misschien ook eens kinderen heb is de avond op zich ook leuk. Maar ik heb een hekel aan de gigantische media en marketing hype rond zulk soort evenementen...

Dit jaar heb ik kinderen de opmerking horen maken "Huh? Een kerstman? Maar Sinterklaas is nog niet eens geweest!". Nou, dan zit er iets fout denk ik zo ;-)

Tjah, beide feesten worden met de kerstman en de sinterklaas voor kinderen gehouden, wordt beweerd, maar de commersie is zo erg dat ze zich daar niets van aan trekken.
Het gaat er alleen nog maar om om meer geld te verdienen, en de doelen en redenen van die feesten worden daarin voorbij gestreefd. De commersie maakt dit soort dingen kapot, omdat ze er alleen nog maar mee bezig zijn geld te verdienen.

Verder vind ik de feesten best wel gezellig, maar die commersie en drukte eromheen hoeft voor mij niet zo.

Reageren