De winlogon.exe bevat een virus nu wil hij van de windows xp schijf die winlogon.exe opnieuw erop zetten, hoe moet dat? Op de schijf heet de file winlogon.ex_

Bvd Paul
Waarom niet gewoon eerst systeemherstel geprobeerd? Werkt vaak prima.
Hoe kreeg jij je USB sitick werkend in DOS (of gebruikte je CMD in Windows)?
Omdat ie niet eens de kans krijgt om bij herstel te komen omdat ie dan al weer uit valt ;-)
Luke Banning schreef op 06.12.2006 21:46
Omdat ie niet eens de kans krijgt om bij herstel te komen omdat ie dan al weer uit valt ;-)

Ook als je in veilige modus start?
Donhertog schreef op 06.12.2006 20:18

ik denk dat zonder je WINLOGON het inloggen wel eens lastig kan worden denk je ook niet.

Met alle respect, maar als iemand veel weet van het recoveren/repareren van zut ben ik er wel. Lees mijn opmerking nog eens goed door... de meeste virussen zitten namelijk in een andere map.
jah... als je echte winlogon niet in een van die systeem mappen zou staan zou windows em sowieso niet aan de praat krijgen

overigens leuk trucje: alternatieve winlogon in alternatieve map douwen en in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\winlogon winlogon waarde wijzigen. Ow, als je daar shell verandert in bijvoorbeeld notepad.exe start je comp op in notepad :P
Nou, in principe heb je aan notepad genoeg om te kunnen PHP-en :-)
@Jan: :P hoe moet je dan je spul uploaden?
@ Arjan: dat gaat als volgt:

In notepad typ je:

echo uw spul wordt nu geupload
copy c:\mijnspul.php http://www.mijnsite.nl/mijnspul.php
echo uw spul is nu geupload!

Sla hem op als uploaduwspul.bat en klaar ben je :-)
moet je je server wel zo bakken dat hij PUT requests accepteert :P

Reageren