[edit]Mod edit:
Wil je niet meer zo overbodig veel code plaatsen.
Alleen relevante code is voldoende (een regel of 40)[/edit]
[edit]Reactie Kris Kuiper
De hele php pagina zit vol met stylesheet codes hoe moet ik dan als ik weinig verstand van php heb weten wat de relavante code is???
[/edit]
Nu wil ik graag de scrollbars kleuren
in mijn stylesheet van mn website heb ik de volgende code gebruikt om de scrollbar kleuren te geven:
die php pagina's zijn dan geincluded! en wat het nu op het moment dat ie dan niet goed gevalideerd is? Ik probeer hier alleen de KLEUREN van de scrollbars te wijzigen en jullie beginnen allemaal over iets anders behalve het gene wat ik vraag:S
Ja, en? Die oplossing heb je al lang van Elwin gekregen.
Maar omdat jouw code een bende is, werkt het blijkbaar niet. Daarom raad ik je aan om de boel te gaan valideren om er zo achter te komen waar in de html- en css-output de problemen zitten. Maar dat zul je toch echt zélf moeten gaan doen, ik ga geen 500 regels code gratis-en-voor-niets doornemen.
dat vraag ik ook helemaal niet om jou of iemand anders even 500 regels door te spitten!
en de oplossing van Elwin die snap ik niet hoe ik dat moet toepassen dus dat vraag ik alleen maar (meer niet!)
Echo die zooi van Elwin in jouw script en kijk wat het resultaat is. Gaat het fout (in IE, andere browsers werkt het niet), ga dan valideren en de fouten oplossen.
Zo moeilijk is debuggen echt niet, maar je moet het wel zelf doen.
dat vraag ik ook helemaal niet om jou of iemand anders even 500 regels door te spitten!
Dat is mooi, maar waarom staat die code hier dan? Er kijkt echt niemand naar, maak jezelf geen illusies. Het is gewoon veel te veel.
Oh sorry dat ik niet zo goed ben in PHP als wat jij misschien bent hoor:S
En ik wist niet wat voor stuk code relevant was dus ik poste de hele code.
En wat ik zei over dat ik niemand vraag of ze even 500 codes willen doorspitten... daar bedoelde ik mee met het valideren van die 500 regels.
Doe hier maar un slot op aub want ik heb geen zin meer om heletijd in discussie te gaan met die frank:S
ik zoek wel ergens anders hulp.
Misschien wil je met mij in discussie? Ik denk namelijk niet dat je ergens anders wel hulp krijgt als je niet gewoon probeert..
Ik heb ook niet die 500 regels doorgekeken, maar ik heb zo'n gevoel, dat waar je die code van Elwin ook neerzet, het zal werken. Zo niet. ga je code valideren. (w3c.org)
Kris
Als je gewoon de tips volgt die we hebben opgegeven is er niks aan de hand en gaat alles gewoon werken, wij weten namelijk wél hoe dit werkt.
En inderdaad is er echt niemand die even voor zijn lol ruim 500 regels gaat doorlezen en verbeteren.
@Willemjan.
Het is www.w3.org ;-)
[edit]
Sorry hij redirect hem naar w3.org... ook weer handig om te weten ;-)
[/edit]