Probeer het eens met een kleinere resolutie. Een TV, waar je normaal gesproken je PS op aansluit (neem aan dat het een beeldbuis was tenminste) heeft een veel kleinere resolutie. En probeer ook de kleurinstellingen van je scherm eens te veranderen, dat kan ook wel eens helpen.
Ik heb geen ervaring met zo'n probleem overigens, dit zijn maar een paar gokjes.
wat je ook eens zou kunnen proberen is de instellingen van je PS2 te wijzigen. Dat kan je doen door je ps2 zonder dvd op te starten, en dan bij instellingen kijken. Daar kan je ook je beeldformaat aanpassen..
wat je ook eens zou kunnen proberen is de instellingen van je PS2 te wijzigen. Dat kan je doen door je ps2 zonder dvd op te starten, en dan bij instellingen kijken. Daar kan je ook je beeldformaat aanpassen..
Tjah, dat weet jij dan weer.. :P Ik werk niet met spelcomputers, dus dat is mij onbekend.
Ooooooooh de pinnacle 110i is een TV-kaart...
Dat zegt meneer er even niet bij :) Gelukkig hebben we google nog!
Maar ik denk dat je dan toch echt op het forum van pinnacle oid moet zijn. Of op een PS2 forum...
Ookal, Terence lijkt er aardig wat van te weten :)
@robert hij is op een computer aangeloten op een tv doet hij het prima :)
Zover was ik al, daarom zei ik het ook. Op zich ken ik de pineacle kaart wel, maar ik weet (bijna) zeker dat als je de coax kabel (de kabel via waar je je tv signaal binnenkrijgt) aansluit op je Pineacle kaart, dan zal je die strepen waarschijnlijk niet hebben.
Mochten die strepen dan ook te zien zijn, dan kan het zijn dat je de instellingen van je kaart niet helemaal goed hebt staan, maar in principe gaat dat meteen al goed als je de kaart installeerd. (heb hem zelf namelijk ook)
Dus ik zou zo zeggen dat je dan even die optie van Terence moet proberen.