Helaas is deze (nog) niet optimaal in Firefox, ik ga ermee bezig...
Wat is ArCome.nl?
Hier kan men hun eigen gemaakte templates plaatsen en sharen. Geregistreerde mensen kunnen hier hun reactie plaatsen en zelf ook templates toevoegen. Binnenkort komt er nog meer!
Ik hoop dat jullie ook wat aan deze site hebben / mee willen doen. En graag zou ik willen weten wat jullie van het design / site / scripting vinden.
*TIP: Bekijk de site in Microsoft Internet Explorer (IE)
Hmm, sorry, vind het layout echt bagger...
- Te donker
- Te veel stijlen door elkaar
- Kleuren passen niet bij elkaar
- Header is liquid, content niet. In ieder geval, zo lijkt het. Te veel ruimte links en rechts van de content.
- Veeeel te grote footer + copyright
- Inlog gedeelte te uitgerekt, stop dat onder het menu oid
En een tip, promoot een site pas als hij echt af is..
Binnenkort
We zijn druk bezig om de volgende functies z.s.m. te plaatsen op de site:
- FAQ
- PM-Systeem
- Forum
Ik vind de site ook niet mooi. Hij komt bij mij heel simpel en groot over (groot lettertype, grote footer) inderdaad te donker en wat WillemJan verder aan geeft.
De scripting is vast prima. Maar de lay-out is bagger.
Ok: iets gespecificeerder:
- Uitlijning is er nauwelijks of niet. (tekst tegen randen, menu etc.)
- Kleurkeuze is ongelukkig
- Lettertype is groot
- Randen kloppen niet in firefox
- Waarom deze lay-out? Lijkt erg willekeurig. Is er een verband tussen je onderwerp en je lay-out? (Niet dat het moet, maar je zult vast bepaalde beslissingen met een reden maken.
En wat is er mis met het rijtje dat ik opnoemde :S
Ik dacht nog: Zo, laat ik eens opnoemen wat me niet bevalt, ipv alleen 'het is bagger', is het nog niet goed :+
Neem eens een kijkje op templatemonster.com, of op bijvoorbeeld openwebdesign.org.
Voor afbeeldingen kan je op sxc.hu terecht. good-tutorials.com voor photoshop tutorials.
Arjan, kijk gewoon eens naar al bestaande websites en doe daar tips uit op ;-)
Vind zelf ook de lay-out niet mooi.
Ongeveer zelfde rijtje als WillemJan
*TIP: Bekijk de site in Microsoft Internet Explorer (IE)
Dat is echt uit den boze voor een moderne website. Zorg er voor dat je site minstens goed oogt in Internet Explorer, FireFox en Opera voor Windows en Safari voor de Mac.