Eigenlijk vind ik de tijd voor het topic een beetje zinloos (in het linkse overzicht) Het zijn toch de laatste? En of ze dan een dag oud zijn of 1 minuut maakt niet zo veel uit, het zijn gewoon de meest recente vragen. De datums van de script snap ik nog wel maar vervang de tijd van de forum berichten door een afkorting van de categorie, kan ook gelijk het koffie kopje uit het overzicht :P
Tijd is juist handig, zo kan ik zien of er nieuwe reacties zijn (onthoud de tijd van de laatste reactie) op topics die al bovenaan stonden, of dat ze omhoog/omlaag zijn gegaan omdat een van de andere recente topics weer wat recenter is geworden.

Ook zie ik het nut van categorie voor een topic niet. Topictitel zegt hier al genoeg over. Zodra je 'overerving' ziet staan weet je dat het over OOP gaat. Zie je 'gevraagd' staan, dan is het een aanvraag voor een script. Al het overige is meestal gewoon standaard PHP. En zodra het woordtje layout tevoorschijn komt weet je dat het betrekking heeft op CSS en webdesign.
Er was al een topic over topic titels! En een titel als: Topic Titels lijkt me ook niet correct ;). Dubbele hoofdletters!

Reageren