Ik ben momenteel bezig met een website voor een klant, en nu zou ik graag jullie mening daarover horen:

Oranjeverenigingputten.nl/v2
De content staat erg dicht tegen je menu aan. Wat is de reden dat je frames gebruikt?
Ik vind frames fijn werken en bovendien ben ik onbekend met betere technieken (behalve dan include)
Je kunt op zich met frames werken, maar:

1) stel dat iemand via Google op deze pagina terechtkomt, wat doe jij dan? Maak je je bezoeker attent op het feit dat hij niet in de framespagina terecht is gekomen?
2) wat doe je als een bezoeker een specifieke pagina van je site wil bookmarken?
hehe, ik zal ff javascriptje erin gooien morgen om het frame eromheen te requiren, en voor de bookmark tja... is ook wel op te lossen... ff een phpen:

<?php
if($_GET['pag'] == "bestuur"){
$pag = bestuur.php;
}
echo'<frameset>';
echo'<frame name="top" src="top.html">';
echo'<frame name="content" src="';
echo $pag;
echo'">';
?>

Of iets in de richting...

Lijkt op:
Regel 181 to 190 van deze
Een JavaScriptje om het frame eromheen te requiren is niet genoeg. Iemand verwacht via een zoekmachine op een relevante pagina terecht te komen. Als je het frame er omheen zet:

<script language="JavaScript">
if (top.location == self.location)
{
	top.location = 'mijnframespagina.html';
}
</script>

dan komt iemand altijd op je homepage uit. Als je het echt gebruiksvriendelijk wilt maken, zorg je dat iemand de keuze krijgt. Kijk voor voorbeelden op www.quirksmode.org

<script language="JavaScript">
if (top.location == self.location)
{
	top.location = 'index.php?pag=bestuur';
}
</script>

was al opgelost door bookmark
Dan kan je op deze manier toch net zo goed includes gebruiken? Dit werkt zonder frames alleen sla je het javascript principe over en geef je gewoon linke op naar pagina's als: index.php?pag=bestuur
Zijn prijzen zijn niet voor niets zo laag voor een websiteje scripten (?), euh in elkaar frutsen.
Heb je het CMS zelf gemaakt? Zo ja, kun je je demo werkend maken? Ben idd ook wel benieuwd wat men krijgt met zo'n lage prijs.
mijn eigens site is nog in aanbouw, en ziet er hier en daar echt zwaar scheef uit... =P, en bovendien ben ik 14, ik moet nog niet teveel geld gaan vragen...

Reageren