heey,
Ik heb een portfolio site voor mezelf gemaakt.
Klik:D-Design
wat vinden jullie van deze site?

*er is een 2de layout, zie rechts boven*
Als ik in IE kijk word het menu tegen de rechterkant aan gestampt (IE 7.0)
En voor dat tekstvakje moet je wat margin gebruiken, ook zou ik dit een andere kleur geven zodat het wat meet bij de layout hoort.

Verder zeer leuk idee, alleen zou ik de kleur zwart ten allertijden mijden! Zwart is nu eensmaal een kleur die bezoekers niet graag zien en zelfs kan afschrikken als dit teveel word gebruikt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

leo.
ik heb het zelfde probleem als leo bij IE.
Bij FF echter ook een probleem. het menu is heel raar over de header heen geplaatst. ik weet niet of dit je bedoeling is.... maar het ziet er niet zo netjes uit. ik zou het menuwat naar beneden doen.
in de header staat clean.... als ik daarop klik gaat het menu dwars door een logo heen bovin.

misschien de site wat meer bekijken met andere explorers en ik zou de menu's wat aanpassen.
Kleurgebruik en orginaliteit is goed.
Same here. Ook problemen in FF met het menu. Ik weet wel wat je probeert te designen, maar je site komt iet-wat chaotisch over. Ik zou nog eens goed kijken naar je lay-out en aanpassen aan de verschillende explorers.

Good luck!
Ooit gehoord van padding?
Waarom alleen het menu in Times?
Het geheel is erg zwart en leeg.
Je clean design is mooier en doet minder pijn aan mijn ogen (ook hier meer padding)
Is je site in het Nederlands of in het Engels?
De velden bij contact misschien even groot maken als die box die er omheen zit?
Zo'n grote copyright is lelijk echt waar.
Hoe uitgebrijder en hoe meer effects er gebruikt worden hoe duurder het word

met zulk taalgebruik gaan mensen denk ik geen 750 euro voor een design betalen :P

ik vind dat menu links niet echt mooi... verder wel een design wat je niet echt vaak ziet dus wel origineel :)
heey,
ik heb de site een klijn beetje aan gepast en gekeken naar julie opmerkingen.

bugs zijn gefixt zoals het logo op de clean style valt nu niet meer door het menu,
de domme text is weg gehaald:P

hoewel ik niet weet wat leo bedoelde met de kleur van het text vak ofzo.

en @leo : omdat het zwart er in zit heb ik dus dat 2de layout gemaakt;)
Die is leuker, maar dat vakje in het midden hè, waarom doe je die nou zo klein?!
Want het ziet er zoo in het midden ook errg leeg uit.
hoe bedoel je? hem uitrekken ofzo?
neej dat kan ik niet maken voor de mensen met een kleine beeld resolutie
@Devon
Daar kun je goed CSS voor gebruiken...
width: 80% ofzo? ;-)
De site is een rommeltje, daarbij vind ik het belachelijk om 750 euro te vragen voor een custom design, terwijl je eigen pagina een rommeltje is.

Wat ik overigens leuk vind om te zien is dat ik zie dat jij veel verstand hebt van css en allerlei leuke effecten daarmee, alleen kun jij er niet goed mee overweg. Probeer het rustig te houden....

Reageren