Is meer wat voor de koffiehoek he dit, maar sjongejonge, wat een advertentie.. Benieuwd of er überhaupt iemand op zal reageren.
Omg.. alleen de titel ervan al..
Hmm, ik ben deze vacature deze maand al 10 keer tegengekomen..
Ja Andries als jij je voorwaarden voor een baan zoeken niet aanpast :))
Heerlijk, dit is óf een grap, óf iemand met hele droge humor.... hahahaha
Dit zou echt een vacature voor mij zijn. Enkel heb ik nog geen verstand van linux :P
Ik vind het erg jammer dat het in Wageningen is, anders zou ik zeker gereageerd hebben.

Edit: Sterker nog. Ik heb gebeld en ik ga mijn CV opsturen.
SanThe schreef op 21.12.2006 12:20
Ik vind het erg jammer dat het in Wageningen is, anders zou ik zeker gereageerd hebben.

Gaaf! Laat een weten hoe dat afloopt! Lijkt me super om bij zo'n bedrijf te werken, ze hebben in ieder geval humor en dat is toch wel belangrijk!
Kasper schreef op 21.12.2006 12:59
[quote='SanThe schreef op 21.12.2006 12:20']Ik vind het erg jammer dat het in Wageningen is, anders zou ik zeker gereageerd hebben.

Gaaf! Laat een weten hoe dat afloopt! Lijkt me super om bij zo'n bedrijf te werken, ze hebben in ieder geval humor en dat is toch wel belangrijk![/quote]Begin zelf een bedrijf! Dan kun je zelf bepalen wat voor sfeer jij op de werkvloer wilt hebben en ben je niet meer afhankelijk van 'de baas'.

Tevens heb je een stuk meer vrijheid, ook niet onbelangrijk.
Frank schreef op 21.12.2006 13:05
[quote='Kasper schreef op 21.12.2006 12:59'][quote='SanThe schreef op 21.12.2006 12:20']Ik vind het erg jammer dat het in Wageningen is, anders zou ik zeker gereageerd hebben.

Gaaf! Laat een weten hoe dat afloopt! Lijkt me super om bij zo'n bedrijf te werken, ze hebben in ieder geval humor en dat is toch wel belangrijk![/quote]Begin zelf een bedrijf! Dan kun je zelf bepalen wat voor sfeer jij op de werkvloer wilt hebben en ben je niet meer afhankelijk van 'de baas'.

Tevens heb je een stuk meer vrijheid, ook niet onbelangrijk.[/quote]

Ja, maar als je personeel hebt zit je wel opgescheept met al het gezeik ervan(dus geen ZZPer of éénmanszaak).

Reageren