Lol, deze vacature moet echt és zien (:
http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/1212231/
33 views
Gaaf! Laat een weten hoe dat afloopt! Lijkt me super om bij zo'n bedrijf te werken, ze hebben in ieder geval humor en dat is toch wel belangrijk!SanThe schreef op 21.12.2006 12:20Ik vind het erg jammer dat het in Wageningen is, anders zou ik zeker gereageerd hebben.
Edit: Sterker nog. Ik heb gebeld en ik ga mijn CV opsturen.
Gaaf! Laat een weten hoe dat afloopt! Lijkt me super om bij zo'n bedrijf te werken, ze hebben in ieder geval humor en dat is toch wel belangrijk![/quote]Begin zelf een bedrijf! Dan kun je zelf bepalen wat voor sfeer jij op de werkvloer wilt hebben en ben je niet meer afhankelijk van 'de baas'.Kasper schreef op 21.12.2006 12:59[quote='SanThe schreef op 21.12.2006 12:20']Ik vind het erg jammer dat het in Wageningen is, anders zou ik zeker gereageerd hebben.
Gaaf! Laat een weten hoe dat afloopt! Lijkt me super om bij zo'n bedrijf te werken, ze hebben in ieder geval humor en dat is toch wel belangrijk![/quote]Begin zelf een bedrijf! Dan kun je zelf bepalen wat voor sfeer jij op de werkvloer wilt hebben en ben je niet meer afhankelijk van 'de baas'.Frank schreef op 21.12.2006 13:05[quote='Kasper schreef op 21.12.2006 12:59'][quote='SanThe schreef op 21.12.2006 12:20']Ik vind het erg jammer dat het in Wageningen is, anders zou ik zeker gereageerd hebben.