Goeden morgen,ik heb een vraagje over vector's

Ik zoek een vector van een meisje met een microfoon zoiets als dit:

http://www.canstockphoto.com/on-the-concert-0458058.php

en

klik

Omdat het mij zelf hellaas niet lukt in ph want ik krijg het volgende:

klik lelijke pixel randen.

Gelieve gewoon als psd optesturen zodat ik het kan plakken en kan bewerken in mijn header.

Alvast heel erg bedankt, robin
Het terugkrijgen van pixels is heel simpel, en dat is ook een voordeel van het werken met maskers. Alle pixels die je zwart verft in het masker, worden volledig doorzichtig. Alle pixels die je wit verft in het maskere, worden volledig ondoorzichtig. Als je dus teveel pixels hebt weggehaald, typ je even een x om de voor- en achtergrondkleur te verwisselen. De gebieden die je dan verft, worden weer zichtbaar.

Zo wissel je tussen zwart en wit en verschillende brushgroottes tot je resultaat perfect is.
Ik heb het een beetje op me eigenmanier gedaan, en het is aardig gelukt!

Alleen hoe kan ik deze layer kopieeren naar mijn andere document?

Ik heb er maar een plaatje van gemaakt en hem geplakt in me header, beetje bewerkt en klaar:

http://www.nibosoft.nl/test/dreameo/Untitled-1.html
misschien tijd om "adobe illustrator" te gaan gebruiken?
Leuk om je stem weer te horen jan :). Grappig concept, eigenlijk heb je een goede kwaliteit video in 5MB weten te proppen :P.
Jan maakt altijd mooie en goede tutorials. :)
frank heeft hier de betere ideeen, paden klooien in photoshop doet niemand meer, download ff illustrator cs2 en google op lifepaint tutorial
Frank schreef op 29.12.2006 17:30
misschien tijd om "adobe illustrator" te gaan gebruiken?

Mooi programma idd, het enigste wat ik haat is Indesign CS2. Erg vervelend als je een opleiding doet waar dit verplicht is :x
Hoe kan je indesign nu haatten? Het is een heerlijk programma wat moeiteloos samenwerkt met illustrator en photoshop?

Wat de OT wil is zeer eenvoudig met illustrator te doen:
[1] Laad een foto in in illustrator met een persoon erop, en zorg dat de persoon genoeg los staat van de achtergrond

[2] Live trace, illustrator zal proberen er een vector van de benaderen

[3] live paint: inkleuren, en hopsakee.

Voor de geile reflecties die in 2004 superhip waren: even reflecten en de transparency terugkoppen.
@Chef
Waarom vind je dat een rot programma?
Ik vind hem naar photoshop het fijnste.
Onderbouwing? Misschien dat ik nog wat functies niet ken ofzo?

Reageren