Hey,

Mijn nieuwe site is bijna afgerond: ik moet alleen nog maar de teksten toevoegen.

Wat vinden jullie van mijn site? http://www.fakesmsje.nl

Het idee achter de site word uitgelegd in de welkomst tekst.

Alle reacties zijn welkom

Marien
Toffe layout... Alleen vind ik het geen toffe site... Je gaat maw de afzendnr van een ander kunne faken?? Waar gaat het heen...

Edit:
Toch nog een opmerking... Je banner, en je middendeel komen professioneel over, terwijl je menu overkomt alsof het gemaakt is door een 6 jarige... Die achtergrond verknoeit zowat alles vind ik... Idem voor de achtergrond van sponsors ed, is nml dezelfde :)
Het is juist de fun hoor. Ik wil ook nog gaan inbouwen dat je na een minuutje of 5 een sms krijg dat je genept ben. En dan de 06 van die persoon
Wat is de fun eraan, als jij bvb met mijn nr kan sturen?
Ik vind dit gewoon onwettig!
Ik denk dat je die streepjes idd uit de achtergrond van je menu, partners, links en sponsors moet halen. Dat staat niet zo heel mooi. Het semitransparante achtergrondje is daarentegen wel mooi.

Verder is het natuurlijk niet zo extreem veel... dan valt er ook niet over te klagen... ;)

Qua HTML zou je op je pagina nog gebruik kunnen maken van <h1>-tags.

Oh.. met die 'voogebakken teksten' wordt de counter niet geüpdate. Misschien kan je in je Javascript nog een functie maken die, als je op zo'n tekst klikt, de counter update.

Elwin
Rafael schreef op 05.10.2004 21:45
Wat is de fun eraan, als jij bvb met mijn nr kan sturen?
Ik vind dit gewoon onwettig!
Sorry dat ik het zeg, maar in dit geval moet je wat je vindt bij de politie brengen. Kan je gelijk vragen of het onwettig is... ;)

Niet lullig bedoeld hoor. Maar als het niet onwettig is, dan heb je niets te vinden. Ik denk dat dit ongeveer gelijk staat aan de welbekende Treiterlijn. En dat gaat niet lang meer duren. Dat neem ik dan tenminste maar aan, want de Kamer wil er een verbod op.

Maar goed... neemt niet weg dat het idee erachter best wel ziekelijk is. En dat dan nog eens tegen EUR 1,15 per bericht...

Elwin
Sorry dat ik het zeg, maar in dit geval moet je wat je vindt bij de politie brengen. Kan je gelijk vragen of het onwettig is... ;)

Je hebt wel een punt, maar dan vraag ik me af waarom ik maandelijks € 12.5 abonnementskosten betaal... Ochja.. Anoniem smsen gaat ook al via pc ofzo, alles is mogelijk... En zoals je zegt, wie gaat er nu € 1,15 geven voor een dom smsje...
Ik zal wel zien wat er uit komt. Ik ga ook alle verzonden smsjes opslaan zodat ik gewoon wie wat verstuurt. Ik wil dit soort praktijken voorkomen. Als iemand dus iets stuurt wat echt niet kan neem ik contact op met beide personen.

Ik hoop dat ik niets verkeerd doe met deze site. En bedankt voor deze reacties hierover. Ik kan zo dus zo veilig mogelijk maken voor de koper en de ontvanger.
Marien schreef op 05.10.2004 22:07
Ik zal wel zien wat er uit komt. Ik ga ook alle verzonden smsjes opslaan zodat ik gewoon wie wat verstuurt. Ik wil dit soort praktijken voorkomen. Als iemand dus iets stuurt wat echt niet kan neem ik contact op met beide personen.
Hierover zou ik toch even het één en ander aan documentatie doornemen. Als je dat doet: hoe zit het dan met de Wet op Bescherming Persoonsgegevens?

Elwin
Idd, dat opslaan en lezen van smsjes levert een hoop gekloot op met privacy en dat soort dingen.
En hoe wil je contact opnemen met beide personen als je enkel een IP adres hebt dat via een proxy kan komen..

De site zelf ziet er wel heel goed uit :)
wel leuk design :) hoe doe je dat eigenlijk met dat 0909-1000130 nummer??

Reageren