hey mensen , nouja aan de naam is het al te zien
ik zoek 1 Dealer Game , Volledig buggloos! met inlog funcite
aangezien ik elke keer weer hetzelfde pakketje had met
12 bugs erin vraag ik me wel even af of men hierzo
er 1tje weet die dus buggloos is ..
ik zoek deze dealer game voor m,n site ^^ Http://Dealer.kevichill.be
maar die kan pas gemaakt worden als de dealer game eris :(
(* Heb je er 1 buggloos liggen .. ? mail hem dan naar : [email protected]*)
PcExp :P buggloos :P verder geen vergoeding ik vraag om 1 bestaand script .. en beetje dom om er geld mee te verdienen terwijl het niet van jouw is 8-)
Mensen hier boven: De TS vraagt volgens mij of iemand er eentje weet, niet of iemand er eentje wil maken.
Als je er dus geen weet, reageer dan niet dan verdwijnt het toppic ook weer snel (A)
@TS: bug loos gaat toch lastig worden denk ik, er kunnen altijd onverwachtse dingen gebeuren, bovendien denk ik niet dat er iemand is die zijn vrije tijd hieraan besteed die dat bug loos kan.
Het handigste is om er zelf een te maken dan kan je de bugs ook zelf oplossen, of om te leren de bugs op te lossen dan heb je er ook geen last van.
Als ik het goed heb, vraag jij aan ons of wij een bugloos dealer script hebben/scripten, om hem vervolgens op jouw site te plaatsen, zonder dat wij er ook maar enigszins een vergoeding voor krijgen?
1. Verbeter je Nederlands, of typ eens wat netter.
2. Leg eens beter uit wat je nu precies wil.
3. Geef een vergoeding, voor niks gaat alleen de zon op.
4. Probeer zelf je eens te verdiepen in een bestaand script, en probeer het zelf te debuggen. Mocht dat niet lukken, dan kun je een topic openen, waarin je je aan de regels van het desbetreffende forum houdt.
5. Ik vind slotje, kan iemand mij even helpen daarbij?