Hallo iedereen!

Ik ben opzoek naar een goedkope host voor .nl domein. Ik hoef geen opslag maar ik heb een .nl domein nodig, ik heb namelijk een gratis host.

Steve

PS: ik weet niet als ik deze vraag bij de goeie catogorie heb gezet!
zijn toch overal het zelfde (domeinen).
Google eens rond.
Wat is jouw definitie van 'goedkoop' ?

zie verder http://www.webhosters.nl/ , daar zul je ongetwijfeld wel wat leuks tussen vinden.
Ik weet niet hoe je, een .nl verbonden wou krijgen aan een gratis host, heb je daar al over nagedacht?

Ik zit hier voor €14 excl. btw per jaar maar ik weet niet of ze ook domeinen zonder hosting aanbieden.
Boaz, nog niet over nagedacht... ik denk dan dat ik alles ddan gewoon over zet op een betaalde host...
Kan je beter wel doen idd, ik betaal denk ik +/- €50 per jaar en dat is niet duur voor een hobby. Maar het kan al voor minder dan €50 per jaar...
Een gratis host verbinden aan je domeinnaam? Lijkt me ten eerste niet erg slim, gezien het aantal gebruikers en de beperkingen op een gratis host, en ten tweede weet ik niet hoe je je domeinnaam wilt laten hosten op je host (van awardspace.com weet ik dat het wel kan, maar anderen niet). Tevens zijn de kosten van een betaalde host nou niet echt superhoog te noemen. Ik raad dan ook gewoon aan om een .nl domeinnaam aan te schaffen i.c.m. hosting. Verdiep je wel goed in de host waar je je website zou willen hosten, Google eens wat rond op de naam van de host, om te kijken hoe andere gebruikers hun service beoordelen.
Ik heb nu al een paar jaar mijn eigen site en die van mijn werk gehost bij SoHosted .
Ik heb bij hun nog nooit problemen gehad en ze zijn ook nog eens goedkoop.

Ook veel vrienden van mij hosten en school hosten daar hun site.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

.nl Domein behoren naar mijn weten overal hetzelfde te kosten namelijk €14,-

Reageren