Goedenavond allemaal!

Ik ben zojuist opzoek naar een muziek programma, dit programma moet het volgende kunnen:

1. Veel effecten
2. Veel Standaart geluiden (bass enz)
3. Opnemen (mic ingang of audigy kaart)
4. Ik moet er zelf geluiden in kunnen zetten.
5. enz

Ik had het volgende gevonden: LogicPro

Maar dit is helaas weer voor op de Appel/Mac

Groetjes en nog een fijne avond, Robin.
Wat ik gebruik is Steinberg Qbase.
Ziet er erg ingewikeld uit, kwam zelf nog FL Studio tegen had ik al eerder gebruikt maar beviel me niet echt.

Nog anderen?
Ik weet niet of het aan al je eisen voldoet, maar ik gebruikte vroeger CakeWalk Pro. Vond het destijds een heerlijk programma, maar het kan zijn dat het na al die jaren helemaal op de schop genomen is ;)

[edit]Als je een beetje je best doet, kan je zelfs een complete pc met allemaal bijbehorende software winnen ;p[/edit]
robin schreef op 27.12.2006 19:40
Goedenavond allemaal!

Ik ben zojuist opzoek naar een muziek programma, dit programma moet het volgende kunnen:

1. Veel effecten
2. Veel Standaart geluiden (bass enz)
3. Opnemen (mic ingang of audigy kaart)
4. Ik moet er zelf geluiden in kunnen zetten.
5. enz

Ik had het volgende gevonden: LogicPro

Maar dit is helaas weer voor op de Appel/Mac

Groetjes en nog een fijne avond, Robin.

helaas voor de mac? Ik zou wel een mac willen! Maar wat heb je dan? Linux? Of Unix?
helaas voor de mac? Ik zou wel een mac willen! Maar wat heb je dan? Linux? Of Unix?
Ik heb een vaag vermoeden dat de TS Windows - toch nog wel het meest gebruikte besturingssysteem - heeft. Kan aan mij liggen...
Logic of Cubase. Als je alleen in audio geinteresseerd bent en niet in MIDI, kun je ook prima met CoolEdit werken. Die heeft ook een multitrack-modus.
Prijsvraag voor Europese deelnemers. Er is nog een andere, maar die is beperkt tot de Verenigde Staten :)

Cubase is inderdaad ook een erg bekend programma.
Oke, heb zo beetje zitten kijken naar de programma's maar ik mis de "geluidjes" ?
xD
Neem iets van Adobe, Adobe audition xD

Reageren