Hoi iedereen,

Ik vroeg me af of iemand een goeie tover truk kent,

Weet er iemand misschien hoe je zomaar kan verdwijnen onder een doek??
Dat vraag ik me al helle leven af? :S
Een klein vraagje tussen door,

Ik ben met iets bezig

Ik heb een waarde $tekst daarin heb ik iets in hoofdletters staan
maar ik wil het zonder hoofdletters hebben
hoe kan ik dat doen.

ucfirst is gewoon de eerste hoofdlettermaken
wat is dan andersom ?
strtolower

EDIT: @W-J hier beneden: dan zou je bezig blijven met refreshen ;)
[php]strtolower[/php]

Hoevaak moet ik het nog tegen mezelf zeggen, eerst refreshen, dan pas posten!

Edit@Arjan
Dat punt was onderhand wel besproken, hoef je niet nog over te posten. Vertel er dan ook iets nuttigs bij.
robin schreef op 28.12.2006 18:52
@luke

Dit slaat nergens op, vindt ik.

Gebruik google ofzo :l

DAARvoor hebben we hier een KOFFIEHOEK.
Ja bedankt dit zoch ik,

Ik wist wel hoe je andersom moest doen
iets met strtoupper.
op talpa heb ik nog wel een paar leuke oplossingen gezien van hoe iemand zichzelf "red" uit een kooi. hij heeft een minuut de tijd volgens mij, en dan is hij geboeit in een kooi. Als die minuut over is dan gaan er heel hard wat pinnen in die kooi, en als je daarin zou staan dan zou je vast wel dodelijk gewond zijn :D. De truck werkt met een schaduwspel, achter de man in de kooi staat een lamp, en die schijnt op de kooi, een stuk voor de kooi is een groot zeil, en daar zie je de schaduw van de man in de kooi.
De truck is eiglijk best simpel, als het ligt achter de man aangaat is hij al uit de kooi, de man gooit stiekem een pinnetje uit de handboeien, en z''n handen zijn weer vrij, dan doet hij nog steeds als hij in de kooi is, hij zoekt zogenaamd met zijn handen een uitgang. dan knipoogt hij even naar een man die voor het licht enzo gaat, en het licht achter de man in de kooi gaat uit, en aan de kant van het publiek gaat het licht aan, de man die ooit in de kooi zat springt snel naar boven, op de kooi. en dan gaan de pinnen tegelijk de kooi in, en lijkt het net alsof de man gespletsjd word. Maar dan gaat het zijl weg en zit hij gezellig bovenop de kooi...

Dat was mijn enorme bijdrage aan dit topic :D
[edit]
o ja, ik hoop dat iemand het snapt :P
[/edit]
[edit]
paar typfoutjes :D
Luke Banning schreef op 28.12.2006 18:47
@Robin
Waarom?
Dit mag gewoon, het is tenslotte de koffiehoek!
@Peter
Ik ben niet zo goed in goochelen :)
[edit]
Alhoewel je wel wat nuttigere topics kunt verzinnen.
[google]tover forum[/google]
[/edit]

Lol.. Als je nu op 'tover forum' zoekt, staat PHPhulp bovenaan :+
Haha, Luke :D
Ik ken een hele reeks kaarttruucs. Toen ik jaar of 13 was vond ik googelen heel erg leuk en ken daarom ook allerlei truukjes (naar de bibliotheek gaan en bij de goochelboeken kijken).

Als Hans Kazan op TV komt heb ik bijna al z'n truucs door :P
\\\'Harmen schreef op 30.12.2006 11:13\\\
op talpa heb ik nog wel een paar leuke oplossingen gezien van hoe iemand zichzelf \\\"red\\\" uit een kooi. hij heeft een minuut de tijd volgens mij, en dan is hij geboeit in een kooi. Als die minuut over is dan gaan er heel hard wat pinnen in die kooi, en als je daarin zou staan dan zou je vast wel dodelijk gewond zijn :D. De truck werkt met een schaduwspel, achter de man in de kooi staat een lamp, en die schijnt op de kooi, een stuk voor de kooi is een groot zeil, en daar zie je de schaduw van de man in de kooi.
De truck is eiglijk best simpel, als het ligt achter de man aangaat is hij al uit de kooi, de man gooit stiekem een pinnetje uit de handboeien, en z\\\'\\\'n handen zijn weer vrij, dan doet hij nog steeds als hij in de kooi is, hij zoekt zogenaamd met zijn handen een uitgang. dan knipoogt hij even naar een man die voor het licht enzo gaat, en het licht achter de man in de kooi gaat uit, en aan de kant van het publiek gaat het licht aan, de man die ooit in de kooi zat springt snel naar boven, op de kooi. en dan gaan de pinnen tegelijk de kooi in, en lijkt het net alsof de man gespletsjd word. Maar dan gaat het zijl weg en zit hij gezellig bovenop de kooi...

Dat was mijn enorme bijdrage aan dit topic :D
[edit]
o ja, ik hoop dat iemand het snapt :P
[/edit]
[edit]
paar typfoutjes :D[/edit]

Hoe heet dat programma ook al weer, ik heb het ook een paar keer gezien toen ik langs zapde.

Misschien kan ik dan bij youtube of google video wat vinden.

Reageren