hey allemaal , dmv van sponsers probeer ik geld binnetekrijgen om 1 scripter te kunnen betallen om 1 scriptsysteem te bouwen voor mijn nieuwe site :
www.tuned-cars.nl <0-- soon online

Wat zou dit ongeveer gaan kosten is mijn vraag ± :
Benodige Script(s)

____________Login Systeem_____________
|
*Inloggen
*Regristreren
*Wachtwoordvergeten
*Admin ingelogt <> Laadt Admin link naar Admin pagina zien in ledenmenu(tje)
|
*Login zelfde gebruik voor Forum
%(Login systeem kan ook van het forum zijn)%
_____________Forum______________________
|
*Forum Tracker last 5 topcis opent(React)
*Forum Cats
*Forum Member pagina ( Ledenlijst )
*Member id profiel
*Profiel wijzigen
*Profiel bekijken
*P.M ( Personal Messages )
*Bij elke forum bericht of in het profiel van 1 members Status : Lid , Of , Admin
*Amin Rood , Lid Blauw
*Admin panel , Topic sluiten , verwijderen
*Admin panel , Cats aanmaken , Verwijderen
*Admin panel , members wijzigen, Verwijderen
___________________NieuwsSysteem_______________________
|
*Laat berichten zien
*Reacties gefen mogelijk ( Als je ingelogt bent zoja , Laad id nickname zien )
*Admin - Reacties verwijderen , wijzigen
*Admin - Bericht toevoegen , verwijderen
______________FotoUpload_______________________________
|
*Members alleen ,fotos uploaden vanaf bepaalde grote ..x.. en Kb's
*Members upload foto , Foto Titel , en Info van foto
*Admin - fotos verwijderen
*Admin - foto titel wijzigen , en ook de info van de foto

Wat je wilt, kan je volgens mij wel allemaal van internet halen. Daar is genoeg opensource spul te vinden. Wellicht zelfs een compleet pakket wat aanpasbaar is aan jouw wensen. Ik heb zelf weinig ervaring met dat soort pakketten, maar ik kan me voorstellen dat het niet heel erg veel werk is om dat te downloaden en in elkaar te steken en draaiend te krijgen. Qua kosten schat ik zoiets op een uurtje werk, zeg max. 100 euro.

Als je het zelf wilt programmeren, ben je wel veel meer kwijt. Denk aan prijzen vanaf 500 euro.
op deze site is een inlogsysteem, uploadscript en nieuwssysteem te vinden. en op internet kun je tientallen forums downloaden.
ja ik weet het alleen , ik ben niet goed met php,dus ik zoek iemand die het wilt doen voor mij ,, graag gratis..
dan is dit een mooie kans om php te leren :)

gratis zal niet snel gebeuren volgens mij.
daarom vroeg ik ook om 1 prijsje ± hoe duur het is ±
400

Doe ik alles wat je maar wilt maar wel als mijn projectje van vandaag af is! (kan ook langer duren max. 2 dagen!)
Heb je al naar Joomla gekeken?
Om Joomla goed/mooi samen te laten gaan met een forum ben je echt heeeeeel veeltijd kwijt...
Maar goed, je zal het nooit gratis krijgen denk ik, en er zijn hier op het forum genoeg mensen die het voor je willen doen, tegene en prijs.
Een goed forum heeft een loginsysteem en meestal ook wel een fotoupload systeem. Plak daar (mijn) automatische fotoalbum aan vast en ook dat gedeelte heb je af. En een nieuwssysteem is natuurlijk ook niks meer dan een forum.

Basicly heb je dus aan een goed forum genoeg. Ikzelf heb wel een forum geschreven toen ik in Kenia zat, maar die moet ik nog even afmaken. Het schrijven van een (goed/veilig) forum is aardig wat werk... Maar je zou ook op internet kunnen kijken of je niet iets leuks kunt vinden.
Over mijn forum heb ik zeker 4 weken gedaan, los van de admin pagina's om (sub)forums toe te voegen..

Reageren