Frank, zet alsjeblieft een skip intro link bij je intro. Die is inderdaad te lang. Leuk gedaan met dat menu, maar als je op zo'n manier werkt vind ik het niet mooi dat die "herlaad" als je een link hebt geklikt
Verder over je code:
je hebt 2x de <html> tag in je pagina staan, ik heb nog niet op validiteit gecontroleerd, maar weet nu al dat dat niet goed zit. Naar kijken nog dus.
Skip knopje is idd wel handig :)! Vergeten ofzo.. Dat herladen van het menu is idd storend.. kweet ook niet zo goed hoe ik dat eruit ga krijgen. (hij past je adresbalk aan.. waardoor de pagina herlaad. etc.) En de dubbele <HTML> tag komt doordat ik de pagina's inlcude. Waardoor de CSS link niet werkt dus daarom heb ik gewoon de hele <HTML> zooi er weer ingegooit, iemand suggesties?
"En de dubbele <HTML> tag komt doordat ik de pagina's inlcude. Waardoor de CSS link niet werkt dus daarom heb ik gewoon de hele <HTML> zooi er weer ingegooit, iemand suggesties?"
Alles wat je include moet werken met die css, hij geeft uiteindelijk maar 1 html pagina terug ;)
Haal die intro weg of centeer hem en kort hem in.
Menu items zijn een beetje moeilijk te lezen -> iets groter of meer ruimte tussen letters.
Haal die animatie uit de header is storend tijdens het lezen.
¿Paperclipje <> rijschool?
"Wij laten je niet zakken" mag wat groter
Streepje onder leerlingen mag vind ik weg
Helemaal onderop staat een zwartlijntje onder het grijze vlak en eentje onder het oranje lijntje, hoort dit?
Copyright <> Nederland. Zou het sowieso als tekst en niet als plaatje plaatsen.
Misschien is het leuker om een Nederlands weg te nemen, alhoewel daar staat altijd file ;-)