hey,

kan iemand me helpen?
ik zoek namelijk een gastenboek dat ik via de admin een nieuw gastenboek kan aanmaken dus met id's. een voorbeeld van een url=:
/gastenboek.php?id=1
/gastenboek.php?id=2
ect.

kan iemand me helpen???/ please
check scripts
welke? ik heb al op wat site's gezocht maar ik ken niet egt wat vinden.

hij mag het volgende hebben het gastenboek:
mysql
php 4
en dan met dat id werk
Denk niet dat je zo'n script hier vind.
Wat moet je nou weer met meerdere gbooks op je site? 1 is toch voldoende? of wil je een dienst aanbieden ofzo :S.. dan zou je het dnk ik toch echt zelf moeten maken...
uhm... ik heb onderdelen op me site en die wil ik ook opvullen met een gastenboek.. kan iemand me helpen?
kan iemand me helpen?
Bas Kreleger schreef op 07.10.2004 16:03
check scripts

Doe dit dan ook.... Bekijk vanalles, en rebuild... Een gastenboek is doodsimpel...
ik kan er nog niks van maken ik ben nog maar een beginner in php. kan iemand een mooi gastenboek maken met een css bestand om een style aan te passen. de beloning kunnen we over handelen. u kunt onderhandelen met [email protected]. ik wil dan wel dat ik via een admin berichten 1 voor 1 of allemaal te gelijk kan verwijderen en berichten aanpassen. en uiteraard dan ook met id werken. dan zal ik via admin dan een nieuw gastenboek kan aanmaken.

kan iemand me verder helpen?
ja, en je het tijd om het te maken?
mail dan voor onderhandelingen naar [email protected]

greetzzz. jeffrey
kan niemand me helpen?
Gewoon in het gastenboek 1 rij toevoegen, (gb_id ofzo...) en dan als je hem laad in de query een WHERE gb_id = '".$gb_id."'

en dan natuurlijk alle links veranderen...

Reageren